Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Treća Woman.Comm konferencija u Sarajevu okupila rekordan broj posjetilaca

Foto: Woman.Comm

Treća Woman.Comm konferencija je otvorila raspravu o brojnim značajnim temama, edukovala i najavila trendove, a nakon spuštanja zavjesa već počela pripreme za četvrto izdanje, saopćili su organizatori.

Treće izdanje dvodnevne Woman.Comm konferencije okupilo je u Sarajevu pod motom “Snaga komunikacije” rekordan broj posjetilaca, njih gotovo 500.

Edukativna predavanja

Posjetioci su imali priliku čuti edukativna predavanja, inspirativne govore i panel diskusije o bitnim društvenim temama, te najnovijim trendovima u industriji, brendiranju, umjetnoj inteligenciji i brojnim drugim temama.

Sve to su im prezentovali vodeći stručnjaci iz svijeta marketinga, medija, kreativne industrije, poslovne zajednice, te umjetnici i poznate ličnosti iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Srbije, Makedonije, Slovenije i šire.

Direktorica agencije Prefix i Woman.Comm Cluba Irena Miličević Vukoja istakla je da im je cilj bio okupiti stručnjake koji mogu ponuditi drugačije poglede na trenutne trendove i izazove u industriji i omogućiti učesnicima da prošire svoja znanja i vještine.

-Vodile su se diskusije o integraciji umjetne inteligencije u poslovne procese, kao i o ulozi brendova u kreiranju pozitivnih društvenih promjena. Osim toga, nastojali smo da razgovaramo i o važnim društveno odgovornim temama, a to je rodno zasnovano nasilje jer nam je cilj da upravo Woman.Comm Club, kao komunikacijska platforma, bude mjesto koje potiče na društveno odgovornu komunikaciju kako nas osobno, članica, tako i naših partnera i društva uopšte – poručila je Miličević Vukoja.

Problem femicida

Jedna od panelistica Ida Prester, hrvatska umjetnica, ukazala je na problem femicida u regiji i hitnost rješavanja. Svoj doprinost dala je tako što je napisala i zajedno sa kolegama iz regije otpjevala pjesmu Štit.

-Da pošaljemo poruku krika ženama da smo tu, da mislimo na njih i da ćemo im pružiti podršku. Ali stalno se pitam, hoćemo li im stvarno pružiti podršku. Da li smo tu samo deklarativno, u jednoj pjesmi/spotu ili smo tu kao društvo sa svim institucijama da pomognemo tim ženama koje su u problemu – kazala je Prester.

Treća Woman.Comm konferencija je otvorila raspravu o brojnim značajnim temama, edukovala i najavila trendove, a nakon spuštanja zavjesa već počela pripreme za četvrto izdanje, saopćili su organizatori.