Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

hrvatska

Trgovački lanac priznao grešku: Proizvode smo naplaćivali skuplje, javite se da vam vratimo novac

muller trgovina
FOTO: Pixsell
Trgovina Muller/Ilustracija

“Nije bilo namjerne prevare s naše strane, već je riječ o ljudskoj grešci uslijed velike frekvencije kupaca tokom božićnog perioda”

Nakon što se kupci trgovačkog lanca Müller u Hrvatskoj žalili kako su cijene ispisane na pojedinim artiklima različite od onih koje su platili na računima, oglasili su se poznatog trgovačkog lanca.

Primjerice, na popularnoj igrici Super Mario piše cijena od 49,99 eura na blagajni je naplaćuju – 51,49 eura. Sličan slučaj bio je i sa slušalicama gdje je na originalnoj Njemačkoj kutiji pisala cijena od 20,99 eura, a na računu “redovna” 26,49 eura, a s “popustom” je naplaćeno 23,84 eura. Također, na kontroleru za Play Station 5, pisala je cijena 79,99 eura, dok je prethodna bila 63,99 eura.

Nakon što je slučaj prijavljen Državnom inspektoratu, stigao je odgovor iz Mullera. U saopštenju su potvrdili da su se artikli iz njihove ponude greškom naplaćivali skuplje, izrazili su žaljenje zbog tog propusta te se obavezali na povrat novca svojim kupcima, prenosi Dnevnik.hr.

Šta kažu u trgovačkom lancu

Njihovo saopštenje prenosimo u cijelosti:

“Ovim se putem želimo izviniti zbog nastale situacije u kojoj je došlo do krivog iskazivanja cijene određenih proizvoda i dovođenja potrošača u zabludu, suprotno pravilima o zaštiti prava potrošača i zakonskim obavezama.

Kontrolom smo utvrdili mogućnost greške u označavanju cijene određenih proizvoda, što je moglo uzrokovati zabunu među kupcima i stvoriti netačnu percepciju o cijeni tih proizvoda.

Naša kompanija žali zbog ove situacije te potvrđujemo da nije bilo namjerne prevare s naše strane, već je riječ o ljudskoj grešci uslijed velike frekvencije kupaca tokom božićnog perioda.

Koje mjere su poduzeli

Kako bi se spriječile slične situacije u budućnosti, poduzeli smo sljedeće mjere:

1) Provodimo kontrolu označavanja cijena kako bismo osigurali da svi proizvodi na našim prodajnim mjestima imaju tačne cijene i da su u skladu s važećim zakonodavstvom.

2) Organiziramo obuku za naše zaposlenike kako bi se poboljšala njihova pažnja pri označavanju proizvoda, čime ćemo osigurati tačnost u komunikaciji s potrošačima.

Vjerujemo da će ove mjere biti dovoljne kako bismo osigurali usklađenost sa svim zakonodavnim propisima i kako bismo očuvali povjerenje naših potrošača.

Kod svih utvrđenih razlika, potrošač ima pravo na povrat koji će biti izvršen u cijelosti u iznosu razlike između iskazane cijene na proizvodu i plaćene cijene na blagajni. Povrat je moguće napraviti na svim našim prodajnim mjestima uz predočenje artikla i računa kako bi se utvrdila razlika u cijeni. U slučaju gubitka računa, potrošač bi trebao kontaktirati prodajno mjesto na kojem je obavljena kupnja te navesti datum i vrijeme kupovine kako bi se mogla napraviti pretraga računa.”