"ozbiljna kampanja"
Srbija priprema veliku nagradnu igru za vakcinisane?!
Srbija koristi četiri vakcine – Pfizer/BioNTech, AstraZenecu, kineski Sinopharm, i ruski Sputnjik i ima dovoljno doza, ali je nakon uspješne kampanje u početku opao interes za vakcinisanje, posebno među mladima
U Srbiji se nije dugo održao trend pada novooboljelih od covida-19 i dvoznamenkasti broj zaraza, a dok stručnjaci upozoravaju na novi, četvrti pandemijski val, država priprema nagradnu igru kako bi dodatno potakla vakcinisanje.
Prema podacima posljednjih dana broj zaraza u blagom je porastu u pojedinim administrativnim okruzima i u Beogradu – ukupno kod 189 osoba među 9.786 testiranih uzoraka, dok su od posljedica covida-19 preminule četiri osobe.
U Srbiji korona brojke rastu i na početku je novog vala, a državni sekretar u Ministarstvu zdravstva Mirsad Đerlek najavio je da će uskoro uslijediti novi paket mjera i poticaja za ubrzavanje kampanje procjepljivanja jer se “očekuje jak četvrti val korone”.
Ministrica državne uprave i lokalne samouprave Marija Obradović potvrdila je da je u pripremi “ozbiljna kampanja” u kojoj se razmišlja o velikoj nagradnoj igri u kojoj će vakcinisani protiv koronavirusa konkurisati “za ozbiljne nagrade”.
“To je jedini način da pokažemo da vlada zaista promovira vakcinisanje”, rekla je Obradović, ocijenivši da, zaključno s 20. jula na teritoriju cijele države ima oko 2.664.000 osoba vakcinisanih s obje doze, što na ukupnu populaciju od oko sedam miliona ljudi “nije dovoljno ako se teži kolektivnom imunitetu”.
Srbija koristi četiri vakcine – Pfizer/BioNTech, AstraZenecu, kineski Sinopharm, i ruski Sputnjik i ima dovoljno doza, ali je nakon uspješne kampanje u početku opao interes za vakcinisanje, posebno među mladima.
U Srbiji je od početka epidemije 6. marta do sada testirano 4.572.957 uzoraka, registrirano je ukupno 719.006 zaraženih, a službeno je prijavljeno 7.088 smrtnih slučajeva.
Trenutno je na liječenju 311 osoba, od kojih je sedmero na respiratorima, prenosi Hina.