objavili fotografije
Pogledajte kolika je zapravo bila ta misteriozna rupa na avionu Croatia Airlinesa
“Da smo u Zagrebu primijetili ovu udubinu, avion ne bi dobio dozvolu za polijetanje”, kazali su iz kompanije
Šta je tačno napravilo udubljenje ne oplati trupa aviona Croatia Airlinesa koji je letio na liniji Zagreb – Sarajevo, još uvijek nije poznato, rekli su danas na brifingu za medije koji je organizirala hrvatska avionska kompanija.
Međutim, nije se, kako je prvo javljeno, radilo rupi koja je nastala od propucavanja. Također, nije se radilo o rupi promjera desetak centimetara, već o udubljenju površine dva puta dva cm i dubine svega 4 mm. Na sredini tog udubljenja nalazila se malena rupa od nekoliko milimetara, gdje je došlo do napregnuća lima.
Ono što su mediji na snimkama od četvrtka prikazivali kao rupu, a radi se o krugu promjera nekoliko centimetara koji se nalazi na gornjoj strani trupa aviona, zapravo je otvor za far.
No, čak i ovakva malena udubina od 4 mm na avionu bila bi dovoljan razlog da se avion prizemlji te, ukoliko bi se ona detektirala prije polijetanja, avion ne bi dobio dozvolu za uzlijetanje
Iz kompanije su rekli kako svaki avion prije polijetanja prolazi redovnu kontrolu koja se sastoji od pregleda od strane pilota, ali i mehaničara. Prilikom tog pregleda, ovo oštećenje u zračnoj luci u Zagrebu nije uočeno.
Postoji, dakle, mogućnost da je oštećenje nastalo ili prilikom uzlijetanja aviona, ili prilikom leta, ili prilikom slijetanja u zračnu luku u Sarajevu.
Istaknuli su da je mehaničar Croatia Airlinesa vidio oštećenje te da je zatražio balistički pregled kako bi se otklonila sumnja da se radi o propucavanju. Napominju da se strukturna oštećenja aviona i inače događaju, piše N1.
‘Avion je pregledan odmah po slijetanju i, da bi se otklonila bilo kakva sumnja, zatraženo je balističko vještačenje. Ovdje je bila procjena da bi se trebalo zatražiti balističko vještačenje’, rekli su.
Potvrdili su da su zatražili izvješća od Zračne luke Sarajevo i Zračne luke Zagreb da pošalju izvještaji o čistoći uzletno-sletne staze, kako bi se vidjelo je li možda tako nastalo oštećenje.