Određeni prioriteti
Ovo je strategija Kamale Harris u borbi protiv Donalda Trumpa
Čini se da je njen raspored usmjeren na povećanje pokrivenosti vijesti o kampanji koja ne zahtijeva trošenje na oglase – iako njn tim planira potrošiti 370 miliona dolara na TV i digitalne oglase između Praznika rada i dana izbora, javlja Axios.
Strategija Kamale Harris za 71-dnevni sprint do izbora 5. novembra izgrađena je oko nekoliko ključnih ciljeva, piše portal Axios.
Agresivna kampanja
Ti ciljevi su: nadmašiti Donalda Trumpa, ostati u vijestima i voditi agresivnu kampanju u državama koje bi joj mogle povećati put do pobjede.
Aktuelna potpredsjednica i kandidatkinja Demokrata za predsjednicu SAD ove sedmice puni svoj raspored kampanje, počevši s autobuskom turnejom po južnoj Georgiji. Također će sjesti na svoj prvi intervju kao predsjednička kandidatkinja i ubrzati pripreme za svoju debatu protiv Trumpa 10. septembra.
Harrisov tim se nada da će nastaviti voziti val dobrih vibracija i poticati ankete koje proizlaze iz demokratske konvencije održavajući pritisak na Trumpa — i potičući Amerikance da vjeruju njenom optimizmu dok okreću stranicu od Trumpove podijeljenosti.
Iznijela je nekoliko političkih prijedloga kako bi pomogla vlasnicima kuća koji prvi put dolaze u kuću, radničkoj klasi i drugima, ali njeni viši savjetnici ublažavaju očekivanja da će iznijeti potpuno razrađene političke ideje prije dana izbora.
Uzvišeni ideali
Kasni ulazak u utrku natjerao je njen tim da odredi prioritete, a vodi računa da je njen najbolji potez da se suprotstavi Trumpu naglašavanje uzvišenih ideala poput snage, pristojnosti, vladavine prava i slobode pojedinca.
Čini se da je njen raspored usmjeren na povećanje pokrivenosti vijesti o kampanji koja ne zahtijeva trošenje na oglase – iako njn tim planira potrošiti 370 miliona dolara na TV i digitalne oglase između Praznika rada i dana izbora, javlja Axios.