Kamo idu bankarstvo i mediji? Saznajte na 8. Weekend Media Festivalu!
Osmi Weekend Media Festival, najveći regionalni festival komunikacija, održat će se ove godine od 24. do 27. septembra/rujna u festivalskom prostoru stare Tvornice duhana u Rovinju. Kao i prethodnih godina, svi posjetitelji Weekend Media Festivala mogu očekivati bogat program s brojnim zanimljivim predavanjima, panelima i prezentacijama na temu digitala, medija i marketinga pa sve do ključnih poslovnih tema.
„Već osam godina zaredom ovaj trodnevni festival uspješno okuplja vrhunske stručnjake iz područja komunikacija i marketinga. U okruženju dinamičnih promjena na tržištu dovodimo vizionare koji su okrenuti budućnosti i tako pridonosimo stvaranju novih trendova.
Kroz sve ove godine Weekend je okupio brojne partnere, goste, kolege i prijatelje, iz medija, marketinga i PR-a i to ne samo iz cijele regije, već i drugih zemalja Europe, pa i iz Amerike. Kako svake godine nastojimo ponuditi nešto novo, možemo najaviti brojna zanimljiva predavanja, provokativne panele, korisne radionice i prezentacije, ali i odličnu zabavu u opuštenoj atmosferi“, najavljuje direktor Weekend Media Festivala Tomo Ricov.
„Prošli smo kriznu sedmu godinu i nastavljamo još jači i bolji punom parom naprijed. Mi u Weekendu ne razmišljamo o krizi, već promjene na tržištu gledamo kao prilike da učimo i dalje se razvijamo.
Na stranim tržištima se puno toga zanimljivog događa, jer stalni napredak tehnologije stvara sasvim nove poslovne modele. Razvoj koncepta Internet of Things, prikupljanje i analiza sve veće količine podataka putem mreže pametnih senzora omogućuje bržu transformaciju proizvoda i usluga, što je posebno vidljivo u medijima i bankarstvu. Stoga ćemo i o tome puno govoriti na osmom Weekendu“, ističe Nikola Vrdoljak, direktor programa.
Programmatic je jedan od buzzworda godine. Svi pričaju o tome, a malo ih doista zna o čemu se radi. Iako je u Europi još uvijek u začecima, u SAD-u postaje osnovni pristup zakupu medija. Sve što vas zanima o ovom procesu koji će zauvijek promijeniti način na koji kupujemo medijski prostor objasnit će nam Caspar Schlickum, izvršni direktor tvrtke Xaxis EMEA!
Na Weekend dolazi i Mark Dek, digitalni stručnjak i konzultant specijaliziran za inovacije i provedbu inovativnih procesa, koji je radio za najveće nizozemske banke. Imati ćete priliku na osmom Weekend Media Festivalu saznati njegove šokantne prognoze budućnosti bankarstva!
SoMo Borac nagrada i BalCannes već tradicionalno dio Weekenda
Weekend i HURA nastavljaju i s BalCannes revijom najboljih reklamnih agencija iz šest zemalja regije, nezaobilaznim dijelom Weekenda za sve marketinške stručnjake. Prijave za ovogodišnje izdanje su otvorene i traju sve do 10. septembra/rujna. Protekle godine s rekordnim brojem prijava, BalCannes je najbolja prilika agencijama iz regije da se sa svojim najkvalitetnijim projektima prezentiraju oglašivačima, i prošire svoje poslovanje i izvan matične zemlje.
BalCannes za to nudi platformu koju čine screening session svih prijavljenih radova u posebnoj BalCannes dvorani, uvrštavanje u BalCannes Yellow Pages regionalnu online bazu reklamnih agencija putem koje su radovi oglašivačima dostupni tijekom cijele godine i predstavljanje u specijalu časopisa Media Marketinga, koji će biti distribuiran oglašivačima i agencijama iz cijele regije.
Osim toga, 25 najboljih radova, prema izboru žirija sastavljenog od specijaliziranih novinara regije, bit će prikazano u petominutnim prezentacijama u glavnoj dvorani u udarnom dijelu programa festivala. Za više informacija posjetite www.balcannes.com.
Kroz sve ove godine Weekend je okupio brojne partnere, goste, kolege i prijatelje, iz medija, marketinga i PR-a i to ne samo iz cijele regije, već i drugih zemalja Europe, pa i iz Amerike
Osmi Weekend po treći će put biti domaćin dodjele SoMo Borac nagrada u organizaciji magazina planb.hr i agencija 404 te Jasno i Glasno. SoMo Borac je nagrada za one koji su u social ili mobile kategoriji napravili nešto čime se ponose i žele to podijeliti sa svima. Ove godine novost je da osim glavnog, velikog SoMo Borca kojim se nagrađuje najbolji u kategoriji i druga dva finalista osvajaju priznanja i to manje 3D printane SoMo Borce!
Sveukupno, riječ je o čak 24 priznanja za digitalne marketinške radove. Svoje radove mogu prijaviti na http://somoborac.com, a oni koje odabere međunarodni žiri bit će predstavljeni na Weekend Media Festivalu. Natječaj je otvoren za radove agencija, tvrtki ili pojedinaca nastale u Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Srbiji, Makedoniji i Crnoj Gori.
Sedmi Weekend Media Festival prošle je godine ugostio više od 4000 sudionika i posjetitelja, među kojima je bilo oko 550 akreditiranih novinara, više od 120 predavača i panelista te više od 300 studenata iz cijele regije. Prijave za ovogodišnji Weekend već su započele na www.weekendmediafestival.com.