Oštećenja na Ljubinom kombiju na visini od 150 cm, Memić bio visok 185 cm
Na Kantonalnom sudu u Sarajevu održan je nastavak suđenja Ljubi Seferoviću i njegovom ocu Bekriji zbog teškog krivičnog djela protiv sigurnosti javnog saobraćaja i za krivično djelo neukazivanja pomoći osobi povrijeđenoj u saobraćajnoj nesreći i krivično djelo sprječavanje dokazivanja, a u slučaju smrti Dženana Memića piše agencija Patria.
Danas je svoj nalaz iznio vještak Nijaz Smajić uposlenik MUP KS. Na samom početku suđenja tužilac Sead Kreštalica želio je pustiti video snimak sa rekonstrukcije događaja od 13. juna 2016. godine kojoj je prisustvovao i optuženi Ljubo Seferović, Alisa Mutap (jedini svjedok događaja od 8. februara 2016.), Vasvija Sejdović ( Tužilaštvo odustalo od nje kao svjedoka), tužioci, advokat po službenoj dužnosti Omar Mehmedbašić. Na prigovor advokata odbrane Rusmira Karkina Sudsko vijeće odlučilo je prvo saslušati nalaz vještaka a onda odlučiti o puštanju video materijala.
Vještak je imao naredbu Tužilaštva KS da izvrši pregled oduzetog vozila i utvrdi gdje su nastala oštećenja. Kako je i sam kazao tokom svjedočenja na oštećenja je ukazao sam optuženi Ljubo Seferović tokom rekonstrukcije bez čega bi bilo teško utvrditi gdje su i kakva oštećenja.
Vještak Smajić je dobio na vještačenje pronađene tragove stakla i plastike iz Velike aleje koje je sklopio te je utvrdio da pripadaju vozilu T4 VW.
Vizuelnim pregledom vozila, a vodeći se informacijama koje je dao optuženi, vještak je utvrdio oštećenje lijevog štoka (vozačeva vrata) i lijevog blatobrana na visini od 150 cm. Utvrđeno je oštećenje u vidu udubljenja štoka na dužini od 10 cm te je pod tim dejstvom moralo doći do razbijanja stakla. Podsjećamo, Dženan Memić imao je tešku povredu glave a bio je visok 185 cm.
– Ispod pokazivača pravca i prednjeg lijevog blatobrana pronađeni su svježiji slojevi kita i izvršeno je naknadno bojenje – kazao je vještak pojašnjavajući da je to utvrdio po sjaju boje, ali i mekoći kita zbog čega se lako skidao.
Vještak je kazao da je veći dio komada stakla od lijevog fara te je imao ključne komade koji su pokazali o kojem je faru riječ.
Ono što je zanimljivo je da je prema fotodokumentaciji koja je prikazana danas na suđenju obilježen manji broj tragova stakla i plastike nego što je vještaku dostavljeno na analizu.
Prema analizi koju je uradio vještak Smajić polomljeni dijelovi fara su prozirne (bijele) boje, a na pronađenom vozilu koje je koristio Ljubo Seferović oba su narančaste boje, ali nesporno je da je riječ o identičnom modelu za T4.
Vještak je kazao da su na oduzetom kombiju zamijenjeni far i pokazivač smjera, uočeno je ispravljanje lijevog blatobrana dok je oštećenje u zoni štoka popunjeno kitom i ofarbano.
Vještak smatra da je far slomljen udarcem, ali da nije moralo doći do razbijanja sijalice (na snimku od 8.2.2016. godine koji je pušten u sudnici na prošlom suđenje na kombiju su ispravna oba svjetla).
Prema provedenom vještačenju i podudaranju materijalnih tragova, vještak Smajić je kazao da je vozilo T4 koje je oduzeto moglo biti na licu mjesta u Velikoj aleji.
Inače, na pitanje advokata Karkina da li je radio ranije vještačenje ovih tragova, vještak je kazao da ih je upoređivao sa vozilom Reno Clio ali nije našao podudarnosti.
Vještak je također kazao da nije prebrojao broj tragova koji su mu dostavljeni na vještačenje kao i da nije fotografisao svaki dio posebno, ali da je prema procjeni bilo 50 tragova koji potiču od fara i 10 tragova koji se odnose na pokazivač pravca.
Također, na pitanje advokata Karkina da li su popravke vozila mogle biti stare godinu dana, vještak nije isključio tu mogućnost. Na pitanje kako je došlo do oštećenja na štoku i da li je za to trebao jak udarac vještak se složio da jeste.
Sudsko vijeće ipak nije dozvolilo da se pusti snimak rekonstrukcije te će cijeli snimak koji traje nekoliko sati biti pušten naknadno.
Na narednom ročištu koje je zakazano za 18. april svjedočit će vještaci Hamza Žujo, Ševal Kovačević i Alija Kotarević.