Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Žalbe koče gradnju prelaza u Gradišci

prelaz-gradiska

Zbog desetina pristiglih žalbi na tender, te međusobnih tužbi pred bh. sudovima, završetak izgradnje novog, iznimno modernog graničnog prelaza Gradiška u ovom trenutku je potpuno neizvjestan.

Kako saznaju “Nezavisne novine”, nakon što je Uprava za indirektno oporezivanje (UIO) BiH raspisala tender za drugu, završnu fazu gradnje, po cijeni od oko 15 miliona KM, konzorcij firmi na čelu sa “Prijedor putevima” je izabran kao najpovoljniji, sa ponudom od oko 14 miliona KM. No, to je tek bio početak gotovo jednogodišnje pravne sapunice, koja i dalje traje.

Ratko Kovačević, portparol UIO BiH, kaže da ni sam ne zna kako će sve biti riješeno. Podsjeća da je ovaj tender za drugu, završnu fazu gradnje GP Gradiška raspisan još krajem 2015. godine.

“U zakonskom roku je izabran najpovoljni ponuđač, i to je bio konzorcij na čelu sa firmom ‘Prijedor putevi’. Nakon toga je uslijedio niz žalbi od strane drugih ponuđača – učesnika u postupku. Iz tog razloga predmetni postupak je još ‘u toku'”, kaže Kovačević.

Pojašnjava kako je donesena odluka da se postupak poništava, ali da su na to podnesene još dvije žalbe od strane dva ponuđača.

“Na izjavljene žalbe doneseno je rješenje od strane Ureda za razmatranje žalbi, koje je UIO zaprimila 16. novembra ove godine. Prilikom daljeg postupanja u navedenom predmetu UIO će postupati u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama”, ističe Kovačević.

Međutim, u međuvremenu su, kako saznajemo, pokrenute i mnoge tužbe pred nadležnim sudovima, nakon što su podnošene bukvalno žalbe na žalbe, budući da je veliko interesovanje za posao vrijedan petnaestak miliona maraka.

Podsjećamo, prva faza izgradnje novog GP uključila je sve radove pripreme i ravnanja terena, te sve radove niskogradnje, a ukupna investicija u ovom dijelu iznosila je 8,4 miliona KM.

Kada ovaj moderni prelaz bude izgrađen u gradu na Savi, konačno bi bio riješen problem ogromnih gužvi u gradu zbog velikog broja kamiona koji svakodnevno blokiraju saobraćajnice. No, čak i ako ovaj projekat bude okončan u dogledno vrijeme, gradnja novog prelaza neće značiti gotovo ništa bez uporedne izgradnje novog mosta preko rijeke Save, a u šta je uključena i Hrvatska.