oglasili se i iz kompanije
Vozač Centrotransa izbacio putnika iz autobusa jer je mislio da je migrant? (FOTO)
“Pojedini vozači Centrotransa, ali i Grasa, maltretiraju ljude druge boje kože misleći da su migranti”
Egipćanin koji živi i radi u Sarajevu doživio je izuzetno neugodnu situaciju kad je krenuo ući u Centrotransov autobus koji vozi na relaciji Autobusni kolodvor – Raštelica.
Kako piše njegova supruga Mija Nour Ahmed na Facebooku, njenog muža je u subotu u 16:25 vozač izbacio iz autobusa samo zato jer je druge boje kože!
“Pojedini vozači Centrotransa, ali i Grasa, maltretiraju ljude druge boje kože misleći da su migranti. I ranije mu se dešavalo da mu naplaćuju kartu na relaciji Ilidža-Hadžići 1 KM i ne daju mu je, odnosno uzmu novac sebi. To se događalo sve dok ja jednom nisam ušla s njim i pitala vozača zašto to radi i gdje je karta, da bi on odgovorio da je mislio da se radi o migrantu”, tvrdi supruga i naglašava da njen muž ne zna bosanski jezik.
Jedan od ključnih argumenata supruge Egipćanina je da je mislila da će problemi nestati kad njen muž izvadi mjesečnu kartu i počne je koristiti za prijevoz.
Ona tvrdi da diskriminacija tu ne prestaje, već da migrante svakodnevno varaju, u prodavnicama, fast foodovima i drugim uslužnim djelatnostima, a negdje im čak ni ne daju ući.
Supruga diskriminisanog Egipćanina kaže da su pokušali kontaktirati Centrotrans i požaliti se na ovu situaciju, ali da su im samo prekinuli vezu.
Nakon što smo kontaktirali Centrotrans, poslali su nam sljedeći odgovor, koji prenosimo u cijelosti.
“Kompanija Centrotrans je prijevoznička kompanija koja godinama saobraća širom BiH i Europe. Autobusi Centrotransa godišnje prelaze milione kilometara i prevoze milione putnika i otvoreno tvrdimo da do sada nismo imali niti jednu ovako ozbiljnu pritužbu putnika. Također, bitno je naglasiti da kroz domaći i inozemni turizam naše kolege obilaze svijet prevozeći korisnike naših usluga i isti su najvažnije osobe u Centrotransu. Kao što znate, s ciljem da se putnicima koji ne govore bosanski jezik olakša putovanje na najprometnijoj liniji u KS uveli smo displeje koji označavaju putanju kretanja autobusa.
Moramo naglasiti i da naše vozno i prodajno osoblje prisustvuje redovnim edukacijama o kodeksu ponašanja i odnosu sa putnicima. Jedino pravilo za korištenje prijevoza kompanije Centrotrans jeste da putnik ima uredno kupljenu kartu (dnevnu, mjesečnu, elektronsku itd).
U slučaju da vozno osoblje ne izda kartu, predviđene su pravilnikom propisane kazne, a o istom se brine Služba unutrašnje kontrole kao i tajni kontrolori koji svakodnevno provjeravaju vozne karte putnika i na taj način sprječavaju malverzacije sa istima i odnos prema putnicima.
Dakle, svaki putnik, bez obzira ko je i na kojoj relaciji putuje mora imati uredno kupljenu kartu ili istu kupiti u autobusu. U slučaju koji se desio jučer, 22.12.2019. godine, putnici nisu imali autobuske karte, iste nisu željeli kupiti, a obzirom da im je onemogućen ulazak bez vozne karte verbalno su napali vozača.
Po dobivanju maila od putnice sa žalbom vezano za prijevoz njenog supruga koji je bio na stanici gdje se desio navedeni incident, pokrenuta je interna procedura provjere koja podrazumijeva i izjavu vozača kao i drugih putnika. Iz tog razloga putnicu smo zamolili da nam pošalje fotografiju mjesečne karte kako bismo mogli finalizirati izvještaj i na osnovu toga poduzeti adekvatne mjere. Naime, uvidom u elektronsku evidenciju mjesečnih karata nije pronađena karta na ime gospodina ali će se svakako sačekati odgovor putnice koja je jutros kontaktirana.
Također, putnicu smo pozvali da nas posjeti sa suprugom kako bismo razgovarali i pokušali riješiti navedenu situaciju. PUTNIK je najvažnija osoba u Centrotransu, a naš cilj je zadovoljan putnik”, kazali su iz Centrotransa.