Skupština KS
Usvojen zaključak: Svaka škola će imati senzorna vrata i manje strme staze za kolica
Zaključak je i da se profesija asistenata u nastavi prepozna kao značajna, stručna, pomažuća profesija i da se poveća broj angažiranih asistenata u predškolskim i školskim ustanovama, kao i broj stručnog kadra u zdravstvenom sistemu po postojećoj sistematizaciji
Skupština Kantona Sarajevo usvojila je na sjednici zaključak o mjerama za unapređenje odgojno-obrazovnog rada s djecom s teškoćama u predškolskim ustanovama, osnovnim, srednjim školama i centrima, a jedan od zaključaka je neophodnost dodatnog angažmana stručnog kadra za rad u mobilnom stručnom timu KS u cilju kvalitetnijeg pružanja stručne podrške djeci i učenicima sa teškoćama u razvoju.
Zaključak je i da se profesija asistenata u nastavi prepozna kao značajna, stručna, pomažuća profesija i da se poveća broj angažiranih asistenata u predškolskim i školskim ustanovama, kao i broj stručnog kadra u zdravstvenom sistemu po postojećoj sistematizaciji.
Vlada KS i Ministarstvo za odgoj i obrazovanje imaju dva mjeseca da donesu posebni program Vlade KS za interresorno unapređenje inkluzije u KS-u i imenuje radnu grupu za realizaciju i praćenje provedbe i aktivnosti.
Radi boljeg pristupa objektu škole, zaključak današnje sjednice je, osigurati da svaka škola ima senzorna vrata, manje strme staze za kolica i rukohvate manjeg obima, kao i stepenice koje nemaju isturene završetke.
Zaključak je i da treba osigurati aktivno učešće asistenata na edukacijama, i izradu kataloga radnih materijala, te definirati bodovanje asistenata za prijem u radni odnos.
Također je zaključeno da se formira baza podataka na nivou lokalnih zajednica u KS-u i svih nivoa odgoja i obrazovanja koja će biti sastavni dio šireg registra uspostavljenog na nivou KS.
Svaki nivo odgoja i obrazovanja treba da vodi evidenciju o funkcioniranju djeteta, učenika, sa podatcima o načinu učenja, stepenu i obliku podrške potrebnoj za realizaciju ciljeva odgoja i obrazovanja, o resursima u zajednici koji daju doprinos u postizanju rasta i razvoja djeteta, učenika, o saradnji i potrebama porodice u kojoj dijete, učenik, živi.
Prikupljeni podatci treba da prate dijete, učenika pri prelasku u naredni nivo odgoja i obrazovanja.