Telefoni sarajevskog ViK-a ne prestaju da zvone
Proteklih dana telefoni u Dispečerskom centru KJKP Vodovod i kanalizacija d.o.o. Sarajevo ne prestaju da zvone, s obzirom na to da su snježne padavine i ekstremno niske temperature zraka izazvale velike probleme sugrađanima, navode iz tog preduzeća.
Dodaju da mnogi sugrađani prijavljuju nestanak vode, pucanje cijevi, curenje vode po ulicama, te probleme s vodomjerima.
Uposlenik u Službi za proizvodnju i distribuciju vode Amir Mulić rekao je da se građani žale na razne stvari, od zamrznutih vodomjera do puknuća cijevi.
– Proteklih dana smo apelovali da građani zaštite vodomjere i instalacije. Ekipe našeg preduzeća su na terenu uglavnom zatekle nezaštićene vodomjere – rekao je Mulić.
Iz VIK-a ističu da je u posljednja 24 sata Dispečerski centar zaprimio više od 2.000 poziva i da u prosjeku između dva poziva protekne cijela jedna sekunda. Telefoni su usijani a strpljenje mnogih građana na samoj granici. Mnogi vjeruju da dispečeri dignu slušalicu i jednostavno ne odgovaraju na pozive, što svakako nije tačno.
Činjenica je da mnogi građani, bez obzira što su na vrijeme medijima upućene informacije o prekidima u vodosnabdijevanju zbog opravki kvarova, nisu upoznati sa istim. Tada informaciju nastoje dobiti od Dispečerskog centra, gdje se usljed velikog broja poziva javlja preopterećenje na telefonskoj centrali, koja tehnički ne može primiti više poziva istovremeno.
Rukovodilac Službe za proizvodnju i distribuciju vode Muamera Srna izjavila je da su ovih dana, zbog teških vremenskih uslova, svi uposlenici angažovani na terenu i da je stanje teško, ali da maksimalnim zalaganjem svih uposlenih situaciju u vodosnabdijavanju drži pod kontrolom.
Dispečerski centar je na usluzi korisnicima 24 sata, a dežurni telefon na koji mogu prijaviti kvarove na vodovodnoj mreži je 033/210-707 i 220-435, saopćeno je iz KJKP Vodovod i kanalizacija d.o.o. Sarajevo.