Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Šta je pokazala istraga nakon pada aviona kod Mostara

avion mostar1

Prema istrazi, koja se provodi nakon pada malog aviona južno od Mostara, u kojem je sredinom maja poginulo pet osoba, od kojih troje djece, tokom posljednjeg leta nisu zabilježeni tehnički problemi na letjelici, doznaje Večernji list.

Naime, nakon vještačenja koje je provedeno na lokaciji nesreće, gdje se snimao teren i pomoću drona te su stručnjaci prikupljali dijelove, kao i kasnijih provjera olupine letjelice u hangarima mostarske Zračne luke, nisu pronađeni nikakvi tragovi kvarova ili pak pojedinosti koje bi mogle upućivati na otkazivanja komandi.

Tim, koji je radio na terenu, dobio je i zapis s Kontrolnog tornja Zračne luke koji je nadzirao sve letove koji su se odvijali kobnog 13. maja. Tokom posljednjeg leta kontrola nije imala nikakvu komunikaciju s pilotom Ivanom Karačićem, piše Večernji list.

Prema tim informacijama, što se razlikuje od prvotnih kako se letjelica nije mogla uzdići te da pilot nije mogao postići visinu, navodi se kako se avion ipak uspio izdići iznad Mostara u panoramski obilazak, no vrlo brzo je promijenio smjer te je pilot preletio brdo Hum i naglo se uputio prema bivšoj zrakoplovnoj pisti koju je u kasarni Heliodrom koristila JNA.

Istraga je pokazala kako je avion također pao pod jako oštrim kutom nakon čega se odmah raspao, pukao je jedan kotač, krilo se odlomilo po sudaru sa stupom koji ograđuje područje mostarskoga Aluminijskog kombinata, jedan dio trupa se odvojio. Četvero putnika, tj. djeca Lana i Luka Lovrić te Arman Hadžiomerović i mladić Muhamed Sipović, ispalo je iz letjelice. Položaj pilota Ivana Karačića, čije je tijelo djelomično nagorjelo, bio je doslovno zgrčen i “zalijepljen” za upravljač.

Prema pisanju Večernjeg lista, to sugerira na isti odgovor koji su ranije neslužbeno dobili iz istrage kako je Ivan Karačić, koji je i ranije imao određenih zdravstvenih problema, doživio vjerovatno srčani udar.

Inače, tehnički dio istrage je završen koje je provodilo stručno povjerenstvo državnog Ministarstva prometa i veza. Naime, povjerenstvo, kojemu je na čelu bio Salko Begić, izvještaj je dostavilo u Ministarstvo te je proslijeđeno tužiteljici Diani Kajmaković koja vodi cijelu istragu.