Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Senzorna soba u sarajevskoj OŠ “Aleksa Šantić”

senzorna soba

Od naredne sedmice sarajevska Osnovna škola “Aleksa Šantić“ će biti opremljenija, uređenija i bogatija za senzornu sobu za provođenje terapije za osobe s poremećajem senzorne integracije.

Sredstva za opremanje senzorne sobe obezbjeđena su uz pomoć i podršku Federalnog ministarstva obrazovanja i nauke i iz vlastitih sredstava te škole.

Senzorna soba ima za cilj aktiviranje učenika po sloganu vizije naše škole “Svako dijete ima pravo na kvalitetno obrazovanje“. Primarni cilj jeste stimulacija i razvijanje senzorne sposobnosti usmjerene na učenikovu bolju i razvijeniju stranu, tj. čula koja su više napredovala ili koja učenik ima razvijenija po rođenju. Senzorna integracija je organizacija senzacija nervnog sistema koji treba da obezbijedi njihovu aktivnost.

Takva organizacija aktivnosti učenika bi doprinijela razvoju punih potencijala usmjerenih na razvijena osjetila učenikovih sposobnosti i vještina. Taj vid terapije pogodan je za djecu i odrasle s autizmom, poremećajem koncentracije, osobe sa senzornim oštećenjima, mentalnom i nedovoljnom razvijenošću, govornim poteškoćama, smetnjama u učenju kao i one sa problemima u ponašanju.

Senzorna soba se sastoji od različitih elemenata koji potpomažu stimulaciju čula sluha, vida, dodira i mirisa. Ona predstavlja mjesto gdje osobe sa poremećajem senzorne integracije mogu da istraže i razviju svoje senzorne vještine, ali i relaksiraju se, oslobode stresa i napetosti.

– Cilj nam je obezbijediti učenicima poticajno i stimulativno okruženje za učenje, rast i razvoj, bogato raznovrsnim čulnim podražajima i iskustvima, omogućiti svakom djetetu da odabere aktivnost kojom će se baviti u skladu sa svojim interesima i sposobnostima – saopćeno je iz OŠ “Aleksa Šantić”.