Gužve u saobraćaju
Sanacije tunela “Vranduk” trebala bi biti završena u martu naredne godine
Mi smo u septembru počeli radove, a nedugo nakon toga, po preporuci projektanta, promet je bio preusmjeren regionalnom cestom od Nemile do Zenice, što je, nažalost, uzrokovalo jako puno problema- podsjetio je Pravdić
Problem odvijanja saobraćaja na dionici magistralnog puta M17 od Zenice do Nemile, zbog rekonstrukcije dva tunela i dva mosta u Vranduku te izgradnje novog tunela za evakuaciju u dužini od 850 metara, bila je tema sastanka u Uredu premijera Zeničko-dobojskog kantona Mirze Ganića.
Direktor JP Ceste Federacije Bosne i Hercegovine Ljubo Pravdić najavio je kako će uložiti dodatnih oko 700.000 KM kako bi izvođač radova uveo nove tehnologije te rok izvođenja, sa dogovorenih 18, smanjio na 16 mjeseci. Ukupna vrijednost dogovornih radova iznosila je 16,7 miliona KM.
-Mi smo u septembru počeli radove, a nedugo nakon toga, po preporuci projektanta, promet je bio preusmjeren regionalnom cestom od Nemile do Zenice, što je, nažalost, uzrokovalo jako puno problema- podsjetio je Pravdić, koji je dodao kako su, zbog činjenice da ta cesta nije mogla izdržati promet, nakon mjesec i po dana morali pristupiti naizmjeničnom prometu kroz tunele.
Sve je to prouzročilo velike gužve, ali, napomenuo je Pravdić, tuneli koji je su sagrađeni 1973. godine, nisu mogli izdržati bez rekonstrukcije.
-Premijera smo upoznali da ćemo, u dogovoru s izvođačem radova skratiti rokove. Planiramo ad se radovi završe u trećem mjesecu iduće godine.
Planiramo uložiti dodatna sredstva da izvođač radova prilagodi tehnologiju rada da nemamo totalne obustave prometa, što je bilo predviđeno na četiri mjeseca, a što bi totalno uništilo regionalnu prometnicu i ljudima koji žive pored te ceste stvorili dodatne probleme – kazao je Pravdić. On dodaje kako će od septembra puštati saobraćaj u oba smjera.
-Samo u večernjim satima, od 22 sata do ujutro, bit će predviđeno da se promet odvija naizmjenično. Kada se bude montirala oprema, rasvjeta…Moramo se strpiti još ova tri mjeseca – kaže Pravdić.
On napominje kako će, nakon hitne sanacije udarnih rupa, regionalnom cestom ovog ljeta moći saobraćati samo manja vozila, dok će se teški promet i dalje putem M17 i kroz tunele.
-Direktor je, zaista, reagirao i mislim da je sastanak bio uspješan. Posebno je bio uspješan, jer su bili prisutni i predstavnici lokalne zajednice, mjesnih zajednica kroz koje prolazi zaobilaznica- ističe premijer Ganić, koji dodaje kako su svi shvatili ozbiljnost problema te da su morali dogovoriti konkretene poteze koji će barem malo unaprijediti postojeću situaciju, zbog koje trpe i privrednici.
Ganić dodaje kao smatra da izvođač radova na tunelima i njihov nadzor uopće ne obraća pažnju na rekonstrukciju regionalne ceste, nego su samo usmjereni na svj glavni posao, ali da su Ceste FBiH strana koja se obavezala da će sanirati saobraćajnicu kojom će biti usmjeren saobraćaj tokom ljeta.
-Na kraju, kada se sve završi, želimo da se što bolje sanira regionalni put da bi stanovnicima naselja kroz koje prolazi zaobilaznica, a nakon sve ove patnje, ostao lijep i uređen put- kazao je Ganić, koji je istakao potrebu bolje koordinacije, jer je konstatirano da je ona loša te da će boljom koordinacijom biti i veći nivo razumjevanja.