Zolj primio roditelje djece s poteškoćama: Pristao na sve osim smjene ministra
Grupa roditelja djece s poteškoćama u razvoju okupila se na mirnom protestu ispred Vlade Kantona Sarajevo jutros u osam sati, kako bi izrazili ogorčenost jer njihovoj djeci još uvijek nije riješeno predškolsko obrazovanje.
U simboličnom terminu, kada su djeca trebala krenuti u obrazovnu instituciju, okupili su se ispred Vlade, a nedugo zatim i zajedno sa djecom ušli u zgradu u znak protesta.
Premijer Kantona Sarajevo Adem Zolj primio je predstavnike roditelja djece s autizmom, te održao, kako kažu roditelji, konstruktivan razgovor u kojem je obećao ispuniti njihove zahtjeve.
Nakon sastanka koji je trajao sat vremena, jedan od roditelja Saudin Hrnjić, kazao je kako je zadovoljan ishodom razgovora s premijerom koji im je obećao ispuniti zahtjeve.
“Sa premijerom smo imali vrlo konstruktivan sastanak, i on je usvojio sve naše zahtjeve, osim onog za smjenu ministra koji mora delegirati na sjednici u četvrtak. Sve ostale tačke, finansiranje do kraja godine, uvrštavanje u budžet za narednu godinu, je usvojio”, kazao je Hrnjić i naglasio kako će nastaviti održavati kontakt sa premijerom kako bi se nastavila saradnja.
Djeca bi, tvrdi Hrnjić, trebala krenuti sa nastavom najkasnije do idućeg ponedjeljka, 17. septembra.
“Želimo da naša djeca budu korisni članovi društva, a ne biljke koje će cijeli život biti na teret drugima”, zaključio je predstavnik roditelja Hrnjić.
Roditelji su na istom mjestu prije tri dana protestovali jer njihovoj djeci nije omogućeno predškolsko obrazovanje, a koje je kako kažu ključno u ranom djetinjstvu jer pomaže djeci s autizmom da se pripreme za pohađanje redovne školske nastave.
Ministar Kazazović objasnio je u petak grupi roditelja da problem leži u tome što postoje različita tumačenja nevladinih organizacija kako se trebaju obrazovati djeca s poteškoćama u razvoju, te da novac nije problem.
Udruženje EDUS, koje je dosad radilo s djecom s poteškoćama, nije željelo početi s radom dok se edukatorima ne isplate plate, ne nabavi potrebna oprema i ugovorima ne definišu svi detalji rada. U suprotnom, ustvrdila je predstavnica EDUS-a Sanela Lindsay, kvalitet rada znatno će oslabiti, što je nedopustivo.
Javne ustanove za rad s djecom s poteškoćama, pak, ne mogu se uhvatiti ukoštac s tim problemom, naglasila je Lindsay, jer ne postoje visokoškolske ustanove koje educiraju kadar.
Na početak školske godine čeka 151 dijete.