istraživanje
Polarizovano povjerenje javnosti u medije i društvene mreže u Bosni i Hercegovini

U izvještaju se analiziraju rezultatii ispitivanja javnog mnijenja u Bosni i Hercegovini agencije Ipsos o povjerenju javnosti u medije i medijsko-rodnim pitanjima
Mediacentar Sarajevo, u saradnji sa Mrežom za profesionalizaciju medija u jugoistočnoj Europi i Mirovnim institutom u Sloveniji, a uz podršku Evropske unije, objavio je istraživanje Polarizovano povjerenje javnosti u medije i društvene mreže u Bosni i Hercegovini.
U izvještaju se analiziraju rezultatii ispitivanja javnog mnijenja u Bosni i Hercegovini agencije Ipsos o povjerenju javnosti u medije i medijsko-rodnim pitanjima.
Anketa je provedena od 10. marta do 30. marta 2021. godine na uzorku od 1003 ispitanika iz BiH metodom prikupljanja podataka licem u lice. Cilj ankete je bio ispitati glavne uzorke navika u korištenju medija, povjerenje i stavove javnosti o medijima i društvenim mrežama te stavove o položaju novinarki u zemlji.
Rezultati ispitivanja stavova koje je proveo Ipsos pokazuju da se televizija ističe kao najkorišteniji izvor vijesti u BiH i da joj građani najviše vjeruju. Rezultati također ukazuju na izrazitu polarizaciju javnosti u BiH kada je riječ o povjerenju u medije – ukupno polovina ispitanika tvrdi da ne vjeruje medijima, dok skoro isto toliko ispitanika tvrdi da im vjeruje.
Rezultati pokazuju da je nivo povjerenja u određene medijske kuće i javne RTV-servise polariziran po etnonacionalnoj i stranačkoj liniji, što svjedoči o generalnoj polarizaciji medijskog sektora i javnosti u BiH.
Cijeli izvještaj pročitajte ovdje.