Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

kraj kampanje

Od 1. januara u RS-u poskupljuje veliki broj proizvoda, čak 45

Foto: Goran Kovacic/PIXSELL

Iz Ministarstva trgovine i turizma RS, koji su organizatori kampanje, još nisu saopštili efekte kampanje

Kampanja “Društveno odgovorni” u bh. entitetu Republika Srpska u kojoj su snižene cijene 45 proizvoda traje još 20 dana, do kraja godine, a zada nema naznaka da će biti produžena, piše Srpskainfo.

Riječ je o kampanji u kojoj su se 19 domaćih proizvođača, 5 distributera (trgovca na veliko), 27 trgovaca, odrekli marže na ukupno 45 proizvoda, a uglavnom je riječ o prehrambenim artiklima.

– Riječ je o širokom spektru proizvoda od mesnih prerađevina, konzerviranih mesnih prerađevina i povrća, mlijeka i mliječnih proizvoda, marmelade, konditorskih proizvoda, proizvoda za higijenu i slično koji su građanima dostupni uz cijene snižene od 10 do 50 posto, rekao je ministar trgovine RS Denis Šulić.

Pored svakog proizvoda koji se prodaje bez marže je označena prethodna i trenutna cijena. Iz Ministarstva trgovine i turizma RS, koji su organizatori kampanje, još nisu saopštili efekte kampanje.

Istovremeno, po podacima Zavoda za statistiku RS, hrana je u oktobru bila jeftinija u prosjeku za 0,4 posto nego u septembru, dok je u odnosu na deseti mjesec prošle godine skuplja za 5,1 posto.

U svakom slučaju, ako kampanja ne bude produžena, od Nove godine će biti vraćene marže, odnosno poskupit će 45 proizvoda sa spiska.