Sarajevo - Goražde
Tunel Hranjen: Radovi konačno ponovo nastavljeni!
Dodaju da se trenutno na tom projektu brze ceste radi na probijanju tunela Hranjen (51 posto – glavne tunelske cijevi i 51,5 posto – servisne tunelske cijevi), zatim nastavku radova na iskopu i izradi primarne podgrade glavne i servisne tunelske cijevi kao i početku radova na LOT2 odnosno ugradnji dijela sekundarne tunelske obloge.
Radovi na tunelu Hranjen, na dionici buduće brze ceste Goražde – Sarajevo, nastavljeni su nakon višemjesečnog zastoja, a nakon što je izabrana firma koja će obavljati nadzor, što je bio osnovni razlog obustave gradnje.
Izabran IPSA Institut
Iz JP Autoceste FBiH saopćili su da je za nadzor nad radovima izabran IPSA Institut iz Sarajeva, a iz kompanije Euroasfalt koja je izvođač radova, potvrdili su da su radovi sa južne strane tunela Hranjen nastavljeni ovih dana.
Dodaju da se trenutno na tom projektu brze ceste radi na probijanju tunela Hranjen (51 posto – glavne tunelske cijevi i 51,5 posto – servisne tunelske cijevi), zatim nastavku radova na iskopu i izradi primarne podgrade glavne i servisne tunelske cijevi kao i početku radova na LOT2 odnosno ugradnji dijela sekundarne tunelske obloge.
Prema informacijama Autocesta FBiH provode se i aktivnosti na eksproprijaciji za trasu brze ceste Sekcija I (M5 Hrenovica) – ulaz u tunel Hranjen i izlaz iz tunela Hranjen – Pobjeda).
Projektna dokumentacija za projekt brze ceste Hrenovica – Goražde u sklopu koje se nalazi i tunel Hranjen je u potpunosti završena.
Historijski projekat
Naglašavaju da izgradnja tunela Hranjen predstavlja historijski projekt za Goražde jer će se cestovna udaljenost ovog grada na Drini i Sarajeva sa sadašnjih 95,6 smanjiti na 56 kilometara. S obzirom na kvalitetu nove trase, vožnja između Sarajeva i Goražda će trajati 45 minuta, umjesto dosadašnji sat i po.
U martu ove godine godine potpisan je ugovor sa kompanijom Euroasfalt kao izabranim izvođačem za nastavak radova na probijanju tunela Hranjen i izradi primarne tunelske podgrade, kao i izradi dijela sekundarne tunelske obloge. Vrijednost ugovorenih radova je 122, 9 miliona KM, bez PDV-a.