Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

u četiri kategorije

Misija OSCE-a u BiH proglasila pobjednike takmičenja “Ponosni na svoju školu”

skola-ucenici-PIXSELL

Među 103 pristigle prijave iz 82 škole, komisija je odabrala prvoplasirane i drugoplasirane u četiri kategorije

Misija OSCE-a u Bosni i Hercegovini proglasila je pobjednike takmičenja “Ponosni na svoju školu”, koje je otvoreno u aprilu 2022. godine.

Škole su pozvane da podijele kreativne inkluzivne prakse koje promoviraju inkluzivnost u školama, potiču dobrobit i učenje svih učenica i učenika, te učešće učenica i učenika i njihovih roditelja u radu i životu škole.

Među 103 pristigle prijave iz 82 škole, komisija je odabrala prvoplasirane i drugoplasirane u četiri kategorije.

U kategoriji Uključenost Roma, prvoplasirana je praksa koju je nominirala Osnovna škola „Miladije” iz Tuzle, a drugoplasirana je praksa Osnovne škole „Hasan Kikić” iz Sarajeva.

U kategoriji Međunacionalne aktivnosti pomirenja kojima se pružaju mogućnosti za bolje uzajamno djelovanje, saradnju i učenje između roditelja, učenika i nastavnika, prvoplasirana je praksa koju je nominirala Srednja stručna škola iz Janje, a drugoplasirana je praksa Osnovne škole „Pasci” iz Donjih Dubrava.

U kategoriji Uključivanje roditelja u život i rad škole i procese odlučivanja, prvoplasirana je praksa koju je nominirala „Šesta osnovna škola“ iz Mostara, a drugoplasirana je praksa Osnovne škole „Grivice“ iz Banovića.

U kategoriji Učešće učenika u donošenju odluka u školi, prvoplasirana je praksa koju je nominirala Osnovna škola „Vuk Stefanović Karadžić“ iz Doboja, a drugoplasirana je praksa Osnovne škole „Drvar“ iz Drvara.

Komisija je ocjenjivala inkluzivne školske prakse na osnovu sljedećih kriterija: relevantnost za teme, uključenost pripadnika konstitutivnih naroda, nacionalnih manjina i drugih, gdje je to primjenjivo te ukupni uticaj na inkluzivnost škole, planiranje, promociju i održivost.

Prvoplasirane i drugoplasirane prakse bit će nagrađene pametnim tablama ili digitalnim kamerama za njihove škole, saopćeno je iz OSCE-a.