Ministar Kazazović se obratio roditeljima djece s poteškoćama u razvoju
Premijer Kantona Sarajevo Adem Zolj i ministar obrazovanje, nauke i mladih KS Elvir Kazazović danas su s predstavnicima roditelja djece s poteškoćama u razvoju i direktorima ustanova Mjedenica i Vladimir Nazor održali sastanak na kojem je zaključeno da edukacije djece mora biti u okviru pet javnih ustanova.
– Donijeli smo određene zaključke o neophodnosti da kompletan obrazovni sistem ostane u sistemu, da se djeca edukuju u okviru pet javnih ustanova koje Vlada KS finansira sa više od 10 miliona KM, a ne u udruženjima – kazao je Kazazović nakon sastanka.
Smatra da udruženja, odnosno nevladine organizacije, ne mogu pružati usluge edukacija, ne mogu edukovati kadrove, već treba da se bave pravima djece.
On je u izjavi za medije istakao da u sistemu ima prostora za svu djecu s poteškoćama u razvoju, da postoje registrovani vrtići u Mjedenici i Centru ‘Vladimir Nazor’, a s obzirom na to da se bore s nedostatkom kadrova, najavio je da će u četvrtak Vlada KS razmatrati upošljavanje novog kadra.
To je potvrdio i direktor Centra ‘Vladimir Nazor’ Mersudin Kadrić koji je kazao da su spremni da prime djecu, da trenutno imaju 44 edukatora, a potrebno ih je 57. Obavljeni su intervjui i proces izbora traje.
Najavio je da bi nastava trebala početi 17. septembra. Nastava je trebala početi već prije sedam dana ali da roditelji nisu doveli svoju djecu i, po Kadrićevim riječima, bojkotuju nastavu pod uticajem nevladine organizacije “Edukacija za sve – EDUS”.
Međutim, član Vijeća roditelja EDUS-a Saudin Hrnjić je u izjavi za medije danas je kazao da je intencija EDUS-a da djeca ostvare uspjeh u razvoju, inkluziji, budućem pozicioniranju u obrazovanju, te da postanu korisni građani društva.
Hrnjić je zadovoljan rezultatima EDUS-a jer, zahvaljujući petosatnom programu, djeca brzo napreduju te da više od 40 djece koja su prošla taj program EDUS-a sada uredno pohađa redovan školski program bez asistenta.
Pojasnio je da ne želi uskraćivati pravo roditelja da svoju djecu povjere institucijama koje su oni odabrali za edukaciju i razvoj, ali da neće dozvoliti da im se osporava pravo da njihova djeca rade po EDUS-ovom programu, “a koji oni uporno odbijaju certificirati kao stručni edukativni program”.