UN Women
Mediji igraju ključnu ulogu u sprječavanju nasilja nad ženama
U realizaciji kampanje učestvovali/e su novinari/ke iz cijele Bosne i Hercegovine kako iz lokalnih, tako i nacionalnih i regionalnih medija, koji su podijelili/e svoja razmišljanja i iskustva izvještavanja o ovom društvenom problemu
“Nije privatna stvar” naziv je kampanje o važnosti odgovornog i profesionalnog medijskog izvještavanja o rodno zasnovanom nasilju koju provodi Mediacentar Sarajevo, u okviru UN Women projekta “Standardi i angažman za sprječavanje nasilja nad ženama i nasilja u porodici u Bosni i Hercegovini”, koji finansijski podržava Švedska agencija za međunarodni razvoj i saradnju.
Svrha kampanje je podstaći medijske profesionalce/ke u BiH da kontinuirano izvještavaju o rodno zasnovanom nasilju te podsjetiti na neke od osnovnih standarda profesionalnog i odgovornog izvještavanja o ovoj temi. Cilj kampanje je i ukazati na važnost uloge adekvatnog medijskog izvještavanja u prevenciji i razvoju svijesti o rodno zasnovanom nasilju kod građana/ki u BiH.
„Mediji imaju temeljnu ulogu u borbi protiv rodno zasnovanog nasilja i ovom kampanjom želimo i medijske profesionalce i širu javnost podsjetiti koliko su profesionalan i etičan pristup izvještavanju ključni za uspjeh u ovoj oblasti.
Senzacionalizam i narušavanje privatnosti nije pomogao nijednoj osobi koja je preživjela nasilje i to je važno podcrtati”,istakla je Minja Damjanović, projektna menadžerica UN Women napominjući da se ovom kampanjom želi pomoći građanima i građankama da prepoznaju kvalitetno i odgovorno novinarstvo.
“Mi u UN Women-u izuzetno cijenimo i kontinuirano podržavamo napore medijske zajednice da se ova temu izvuče iz domena privatnog u javni prostor, jer vjerujemo da nasilje nije i ne smije biti privatna stvar”, zaključila je Damjanović.
U realizaciji kampanje učestvovali/e su novinari/ke iz cijele Bosne i Hercegovine kako iz lokalnih, tako i nacionalnih i regionalnih medija, koji su podijelili/e svoja razmišljanja i iskustva izvještavanja o ovom društvenom problemu.
S tim u vezi, na društvenim mrežama UN Women BiH i Mediacentra Sarajevo predstavljene su video-poruke čiji su nosioci i nositeljice upravo urednici/e i novinari/ke iz cijele BiH. Kako bi se dodatno senzibilizirala za ovu temu, javnost će sve sadržaje moći vidjeti do 25. novembra kao svojevrstan uvod u ovogodišnju kampanju „16 dana aktivizma“ koju provodi UN Women BiH.