Matičnom uredu Općine Novi Grad Sarajevo dodijeljeno priznanje za uspješan rad
Matičnom uredu Općine Novi Grad Sarajevo dodijeljeno je priznanje Federalnog ministarstva unutrašnjih poslova za korektnu i veoma uspješnu saradnju u procesu implementacije Zakona o matičnim knjigama FBiH, postignute rezultate i doprinos razvoju matične djelatnosti.
Priznanje je uručeno pomoćnici Općinskog načelnika za ovu oblast Aidi Rizvanović na svečanosti povodom 12. maja, Dana matične službe FBiH.
Općina Novi Grad uložila je u proteklom periodu značajna finansijska sredstva za unapaređenje rada općinske administracije, kako bi mogla odgovoriti zadacima koji su pred nju stavljeni donošenjem novog Zakona o matičnim knjigama FBiH.
Prije svega Matični ured Općine uvezan je u centralni matični registar FBiH, te je izvršena rekonstrukcija prostorija u kojima se nalaze matične knjige, kako bi se povećala sigurnost čuvanja matičnih knjiga, a u sklopu tih radova urađen je i video nadzor kao dodatni način osiguranja.
Stupanjem na snagu pomenutog Zakona izvodi iz matičnih knjiga postali su trajnog karaktera i mogu se preuzeti u bilo kojoj općini i gradu u FBiH, a obzirom da je Općina Novi Grad Sarajevo najmnogoljudnija u FBiH preuzimanje izvoda i uvjerenja je povećalo obim posla matičnog ureda.
„Kako su izvodi (rodni list, izvod iz knjige rođenih, izvod iz knjige vjenčanih i izvod iz knjige umrlih ) trajnog karaktera samim tim je povećana i potreba za njihovim kopiranjem i ovjeravanjem, što je uticalo i na obim posla na šalterima ovjere. Kako bi građanima skratili vrijeme čekanja na izvršenje usluge, a zaposlenicima olakšali sam proces rada, uveli smo sistem elektronske ovjere dokumenata, čime je smanjena fizička obrada svake pojedinačne ovjere“, ističe Aida Rizvanović.
Obzirom da kroz šalter-salu Općine Novi Grad prođe dnevno oko 2.000 ljudi, a s ciljem unapređenja usluga uveden je i sistem elektronske pisarnice, odnosno elektronske kontrole predmeta.
Također, izvršena je i rekonstrukcija prizemlje zgrade Općine, u sklopu koje je izgrađena nova šalter-sala, a u prizemlje zgrade izmještene su prijemne kancelarije općinskih službi za građane kao i prijemna kancelarija matičnog ureda, tako da građani na jednom mjestu mogu dobiti sve potrebne informacije o predmetu koji je u postupku rješevanja.