manjak stručnog kadra
Kegelj: Od 406 djece u “Dječjim vrtićima” 200 ih je u tretmanu logopeda
Kad bi se uradile neke ozbiljne studije, smatra Kegelj, itekako bi se u osnovnim i srednjim školama vidio uticaj predškolskog odgoja na djecu
Govoreći o bitnosti predškolskog odgoja kao i stručnog kadra koji bi trebao raditi s djecom tog uzrasta, direktorica Ustanove “Dječji vrtići” Mostar Danijela Kegelj istakla je kako je od 406 djece, koliko ih je trenutno u toj ustanovi, 200 u tretmanu logopeda, a da sa njih 84 radi stručni tim.
Poseban problem je, kaže Kegelj, stručni kadar, u smislu stručnih saradnika, pogotovo logopeda i edukacijskih rehabilitatora i psihologa.
– Sve ovo je ostavilo strašne posljedice na djecu. Ako vam kažem činjenicu da je u ovom trenutku od 406 djece, koliko ih je u Ustanovi “Dječji vrtići”, njih 200 u tretmanu logopeda, a da ih je 84 s kojima radi stručni tim, valjda je to dovoljno alarmantna situacija da shvatimo koliko je to neophodno. Po meni je poruka Gradskom vijeću Mostara i vladajućim strukturama da stvarno razmisle, da se pogledaju u ogledalo i kažu je li predškolski odgoj bitan – poručuje Kegelj.
O tome, kako kaže, rade i jedno istraživanje čije rezultate će objaviti javnosti.
Osim toga, istakla je i problem upisa novih studenata na mostarskom Univerzitetu i Sveučilištu.
– Već nekoliko godina Univerzitet “Džemal Bijedić” uopće ne upisuje predškolski odgoj, a na Sveučilištu je sve manje studenata iz Mostara koji su na predškolskom odgoju, tako da nažalost, od kako su ukinuti prijemni ispiti, ne možemo se pohvaliti ni kvalitetom ni kvantitetom kadra, a nama je ova kvaliteta presudna – govori Kegelj.
Kad bi se uradile neke ozbiljne studije, smatra Kegelj, itekako bi se u osnovnim i srednjim školama vidio uticaj predškolskog odgoja na djecu.