Kasne radovi na tunelu Karaula
U tunelu Karaula završeneno je oko 80 posto građevinskih radova, a evidentno je kašnjenje izvođača radova na mašinskim i elektroinstalacijama koje još nisu ni počeli, potvrđeno je Feni iz JP Ceste FBiH.
Iz tog preduzeća navode da zbog neriješenog deponovanja viška materijala iz iskopa ugovoreni radovi na trasi ceste kasne, a završetak radova je neizvjestan.
Ističu da je za završetak cjelokupne dionice Kladanj-Podpaklenik i puštanje u promet neophodno još ugovoriti izgradnju dva mosta od 280 m i 130 m, kao i dio trase u dužini oko 1.500 m.
Za te radove neophodno je osigurati dodatnih 15,87 mililona eura kreditnih sredstava od Evropske Investicijske banke (EIB) i realizacija tog kreditnog zaduženja je u toku.
Ugovor za izvođenje radova potpisan je s austrijskim Strabagom 14. aprila 2014. u vrijednosti 24,2 miliona KM, a nadzor vrši JV Roughton i IPSA institut.
Radovi na probijanju tunela Karaula, dugog 902 m, započeli su 13. augusta 2014., svečano je probijen 28. januara ove godine, a bilo je planirano da bude otvoren za saobraćaj do kraja ove godine.
Po okončanju izgradnje tunela, mostova i trase na cesti M-18 postojeća dionica bit će skraćena za 3,6 km, a najviša tačka prijevoja spuštena za 100 metara, čime će put između Tuzle i Sarajeva biti skraćen i omogućen brži protok ljudi i roba.