Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Kampanjom “Brend bh. selo” do smanjenja iseljavanja bh. građana

brand_bh_selo333

Prema podacima Unije za održivi povratak i integracije u BiH, našu zemlju je u periodu od 2013. do 30. juna ove godine napustilo više od 169.000 osoba.

Ekonomska kriza, besperspektivnost, nepoštivanje osnovnih ljudskih prava, politička situacija u našoj zemlji, navedeni su kao neki od razloga zbog kojih kompletne porodice, posebno mladi napuštaju svoju domovinu.

Predsjednica Unije za održivi povratak i integracije u BiH Mirhunisa Zukić na konferenciji za novinare u Sarajevu je kazala da je Unija pokrenula kampanju promocije i implementacije individualnog seoskog i agroturizma u lokalnim zajednicama s ciljem smanjenja iseljavanja bh. građana.

Kroz projekat “Zajedno učinimo život boljim u BiH” koji je finansirala Vlada Švicarske aktivnosti su provedene na području Bihaća, Lukavca i Čapljine gdje je uključeno 46 domaćinstava koja imaju kapacitete da se bave ruralnim turizmom.

– Napravili smo brend ‘BH selo’ i bilježimo izuzetno dobre rezultate. U periodu juni-juli ove godine zabilježeno je 796 noćenja sa oko 2.100 gostiju kod 15 domaćinstava na području ove tri općine. U Bihaću (Kulen-Vakuf) bilo je 1.505 gostiju, Lukavcu 285, te Čapljini 310 gostiju – navela je Zukić.

Napomenula je da su povezali buduće goste i ljude, odnosno domaćinstva koja se bave ruralnim turizmom, te da je u narednom periodu u saradnji s lokalnim vlastima, turističkim zajednicama i civilnim društvom planirano proširenje kampanje i na druga mjesta u BiH kao što su Travnik, Foča, Ustikolina, Ključ, Goražde, Tešanj, Ilijaš, Hadžići.

Predsjednik Udruženja Una life iz Kulen-Vakufa Dinko Bajbutović je kazao da ovaj projekt pruža šansu da se zaustavi posebno trend odlaska mladih. Ove godine su zabilježili veći broj noćenja kroz dolazak stranih turista, a u predstojećem periodu će nastojati da upotpune ponudu i iskoriste potencijale i resurse na ovom području, posebno kada je riječ o ruralnom turizmu.

Cilj svega ovoga, prema riječima poduzetnice u sektoru turizma i učesnice u projektu Edite Tarabar, jeste povezivanje vlasti, privatnog sektora i civilnog društva s obzirom na to da BiH uistinu ima šta ponuditi turistima.