Izrada glavnog projekta izgradnje zatvorenih tramvajskih stajališta

Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo pokrenulo je izradu glavnog projekta za izgradnju zatvorenih tramvajskih stajališta.
Kako je Feni izjavio ministar saobraćaja KS Mujo Fišo, za tramvajska stajališta “Pofalići” smijer “A” i smijer “B” i tramvajsko stajalište “Dolac Malta” smijer “A” urađen je glavni projekt.
U saradnji sa stručnim službama KJKP Gras d.o.o. Sarajevo dogovoren je, kako navodi, redoslijed izrade projekata, a nakon toga i izgradnje zatvorenih tramvajskih stajališta.
Prva faza su tramvajska stajališta “Tehnička škola”, “Univerzitet”, “Pofalići”, “Socijalno” i “Čengić Vila” smijer “A”. Druga faza su tramvajska stajališta “Univerzitet”, “Skenderija” smijer “B”, “Skenderija” okretnica, “Kasindolska”, “Energoinvest”, “Avaz”, “Nedžarići”, “Alipašino polje”, “RTV” i “Alipašin most” smijer “B”.
Faza III su tramvajska stajališta: “Tehnička škola”, “Čengić Vila” i “Nedžarići” smijer “B”, “Alipašin most”, “RTV”, “Alipašino polje” i “Nedžarići” smijer “A” i okretnice: “Željeznička stanica”, “Nedžarići” i “Čengić Vila”, dok su četvrta faza tramvajska stajališta: “Energoinvest”, “Kasindolska”, “Drvenija”, “Latinska ćuprija” i “Vijećnica” smijer “A”.
Ministar Fišo naglašava da je planirano da se u 2017. godini završi izrada glavnih projekata, kao i pokretanje procedure Javne nabavke za izbora izvođača radova na izgradnji zatvorenih tramvajskih stajališta.
– U budžetu Kantona Sarajevo za 2017. godinu predviđena su sredstva za realizaciju tog projekta – kazao je Fišo.
Viši stručni saradnik za održavanje u Direkciji za puteve KS Adnan Alikadić kazao je Feni da je Direkcija 2015. postavila betonsku zaštitnu ogradu na tri tramvajska stajališta, na glavnoj gradskoj longitudinali.
Riječ je o stajalištu na Otoci i Dolac Malti u smjeru prema gradu i u Nedžarićima, smjer prema Ilidži.
– Na ta tri tramvajska stajališta postavili smo zaštitnu betonsku ogradu koju smo kasnije obložili dekorativnim štampanim betonom, određene teksture i na vrhu nje smo postavili ukrasni rukohvat – navodi Alikadić.
Potcrtao je da su zaštitne betonske ograde postavljene prvenstveno u cilju zaštite putnika koji čekaju tramvaje na tim stajalištima.
-U proteklim godinama dešavalo se da vrlo često vozila sa glavne gradske magistrale završe na tramvajskom stajalištu i više puta se desilo da u takvim saobraćajnim nezgodama stradaju i putnici koji čekaju tramvaj – istakao je.
Dodaje da su ta tri tramvajska stajališta izabrana na osnovu podataka dobijenih od policijskih uprava da su se upravo na tim stajalištima često događale saobraćajne nezgode.