Vlada TK
Izmjenom trase autoputa omogućiti brži razvoj svih lokalnih zajednica
Konačan cilj je postići da izgradnja autoputa Tuzla – Brčko – Orašje bude potpuno u funkciji građana i privrede Tuzlanskog kantona
Potrebna je izmjena drugog dijela planirane trase autoputa Tuzla – Brčko – Orašje jer ne odgovara lokalnim zajednicama Srebrenik i Gradačac koje nisu bile ni konsultirane prilikom izrade idejnog rješenja trase.
Prva dionica trase od Tuzle do Čanića je nesporna.
To je saopćeno iz Vlade Tuzlanskog kantona nakon sastanka koji su o planiranoj trasi autoputa Tuzla – Brčko – Orašje razgovarali kantonalni premijer Kadrija Hodžić, ministar trgovine turizma i saobraćaja Hamza Bešić, predstavnici kantonalnog ministarstva prostornog uređenja i zaštite okolice te gradonačelnik Gradačca Edis Dervišagić i predstavnici Općine Srebrenik, kao i poslodavci i privrednici s područja Gradačca i Srebrenika.
– Domen kantonalnih institucija je izrada Prostornog plana i prostorno planiranje. Sve ostale aktivnosti u vezi s projektovanjem i realizacijom realiziraju federalne institucije i Javno preduzeće Autoceste FBiH, ali učinit ćemo sve što je u našoj moći da dok traju radovi na prvoj dionici Tuzla – Čanići, koja nije sporna, radimo na doradi idejnog rješenja i usaglasimo izmjenu drugog dijela trase te ga približimo interesima Srebrenika i Gradačca. To je naša obaveza prema privrednicima i građanima našeg kantona koji žive u Gradačcu i Srebreniku – kazao je premijer Hodžić.
Konačan cilj je postići da izgradnja autoputa Tuzla – Brčko – Orašje bude potpuno u funkciji građana i privrede Tuzlanskog kantona.
U tom smislu, premijer je istaknuo da će Vlada pripremiti svu potrebnu dokumentaciju i neophodne izmjene Prostornog plana te kao tačke prolaska trase nakon Čanića, predvidjeti Srebrenik i Ormanicu, odakle bi trasa nastavila dalje prema Brčkom.
– Srebrenik i Gradačac u potpunosti podržavaju dosadašnje aktivnosti na realizaciji ovog historijskog projekta, ali nisu zadovoljni predviđenom dionicom trase autoceste Tuzla – Brčko. Trenutno planirana trasa zaobilazi interese, kako građana, tako i privrede Gradačca i Srebrenika i ove lokalne zajednice od te trase ne bi imale velike koristi. Očekujemo da Vlada pokaže razumijevanje prema ovoj našoj inicijativi, da zastupa naše interese da se omogući kvalitetan pristup i ovih lokalnih zajednica ovoj autocesti. S tim u vezi smatramo da bi bilo najbolje pristupiti izmjeni trase – rekao je gradonačelnik Gradačca Dervišagić.
U prilog ovoj inicijativi govori i činjenica da je izvoz s područja Gradačca u protekloj godini dostigao gotovo 450 miliona KM, što je za skoro 100 miliona više u odnosu na prethodnu 2020. godinu te bi kvalitetnijim povezivanjem na savremenu putnu mrežu bili stvoreni preduslovi za još brži razvoj kako Gradačca i Srebrenika, tako i Gračanice, pa i cijelog Tuzlanskog kantona, navedeno je u saopćenju.