Institucija ombudsmana uključila se u priču o kupovini preko interneta
Institucija ombudsmana po hitnoj je proceduri pokrenula postupak u cilju zaštite ekonomskih interesa potrošača u vezi s kupovinom putem interenta.
Institucija ombudsmana za zaštitu potrošača u Bosni i Hercegovini zaprimila je tokom dana značajan broj obraćanja potrošača u vezi izmjene načina carinjenja koje se odnosi na kupnju putem interneta, saopćeno je u srijedu iz te institucije.
Prema navodima potrošača, odlukom Uprave za neizravno oporezivanje Bosne i Hercegovine promijenjen je dosadašnji način carinjenja, tako što su primatelji – potrošači obvezni angažirati špeditera u postupku carinjenja za sve kupovine putem ugovora na daljinu, koje prelaze vrijednost od 50 maraka i na taj način dodatno finansijski opterećuju potrošača za više od 150 posto.
Temeljem svojih zakonskih obaveza i ovlaštenja Institucija ombudsmana pokrenula je postupak u cilju zaštite ekonomskih interesa potrošača, a o rezultatima će javnost biti blagovremeno informirana, navodi se u saopćenju.