Policija nema informaciju
Elektroprivreda HZHB-a ignoriše upite: Kako je nastala šteta od 15.000 KM na vozilu uprave
Šteta na vozilu, prema podacima koje Detektor nije mogao zvanično potvrditi, iznosila je više od 15.000 maraka
Službeno vozilo Passat koje, prema registarskim oznakama, pripada upravi Elektroprivrede HZHB-a popravljeno je, ali iz ove javne kompanije ne odgovaraju na upite Detektora o načinu na koji je nastala šteta i da li će osiguranje pokriti troškove popravke bez uviđaja policije, koja nije zabilježila saobraćajnu nesreću.
Crni Passat sa slupanim prednjim dijelom koji je dovučen u servis mostarske autokuće ujutro, 22. novembra, i brzo popravljen, pripada upravi Elektroprivrede HZHB-a, ali za ovu štetu policija nije zabilježila nesreću, saznaje Detektor.
U vrijeme kada je vozilo bilo vidljivo ispred servisa mostarske kompanije MRM, na njemu nije bilo registarskih oznaka, ali Detektor nezvanično saznaje da su na ovom vozilu bile registarske oznake koje, prema podacima iz javnih nabavki Elektroprivrede HZHB-a, pripadaju upravi ove kompanije.
Prema dokumentu o kasko osiguranju vozila Elektroprivrede koji je javno dostupan, registarske oznake pripadaju jednom od dva službena Passata kupljena 2018. godine za nešto više od 70.000 maraka i – uz dva Audija A3 – spadaju u najskuplje automobile ove javne kompanije.
Prema nezvaničnim podacima koje je prikupio Detektor, saobraćajna nesreća s ovim vozilom dogodila se u noći 21. novembra. Dok je vozilo stajalo u prostoru firme MRM i čekalo popravku, moglo se vidjeti da je udareno s prednje desne strane, a velika šteta je napravljena na donjem dijelu vozila koje je sastrugano i izudarano. Šteta na vozilu, prema podacima koje Detektor nije mogao zvanično potvrditi, iznosila je više od 15.000 maraka.
U policiji Hercegovačko-neretvanskog kantona, u odgovoru Detektoru o saobraćajnoj nesreći Passata sa registarskim oznakama Elektroprivrede, naveli su da 21. i 22. novembra prošle godine nisu na lokaciji Balinovac evidentirali nesreću vozila sa ovim registarskim oznakama.
Iz Elektroprivrede nisu odgovorili na upit na koji način je nastala šteta i kako će ona biti plaćena za vozilo koje je kasko osigurano. Uobičajeni uslovi osiguravajućih firmi je traženje alkotestiranja u slučaju veće štete na vozilu. Iz Elektroprivrede nisu odgovorili na upit o komunikaciji sa osiguravateljskom kućom o plaćanju štete na vozilu.
U decembru 2023. Elektroprivreda je napravila izmjene plana javnih nabavki, gdje je jedna stavka za servisiranje vozila smanjena za 20.000 maraka, ali je druga, u kojoj se navode i vozila Volkswagen, povećana za ukupno 35.000. U tenderu vrijednom više od 100.000 za popravke i servisiranje auta koji je u toku, ne navodi se popravka štete specifično za Passat.
Direkcija Elektroprivrede ima 23 vozila, vrijedna više od 1,4 miliona maraka.
U tenderskoj dokumentaciji o automobilima direkcije na čijem je čelu Drago Bago, vršilac dužnosti direktora imenovan početkom 2023. godine, koja je javno dostupna, ne navodi se specifično ko raspolaže kojim vozilom.