stranka za bih
Efendić: Najmanje deset godina traje prevara građana Sarajeva
Dodao je i da samo kilometar i pol dijeli Međunarodni aerodrom Sarajevo od autoputa, a da niko ne zna kada će se taj spoj napraviti
Stranka za Bosnu i Hercegovinu predizbornu kampanju „Zajedno ZA jedno“ upriličila je na Ilidži predstavljanjem kandidata. Veliki broj građana, simaptizera i članova stranke za Bosnu i Hercegovinu svojim prisustvom imao je priliku detaljno se upoznati sa konceptom budućeg djelovanja Stranke za Bosnu i Hercegovinu (SBiH).
U svom obraćanju predsjednik Stranke za BiH i nosilac liste za Skupštinu Kantona Sarajevo Semir Efendić, kroz relan prikaz ukazao je na stanje u zemlji. Govoreći o infrastrukturnim projektima koji se tiču poboljšanja života stanovnika Kantona Sarajevo, ali i Bosne i Hercegovine istakao je da mnogi od njih nisu realizovani zbog neodgovornosti, neznanja i nesposobnosti onih koji su bili na vlasti.
„Mi smo svi danas u Sarajevu jako opterećeni onim što se zove Kanton i onim što bi trebala biti njegova funkcija. Mogu reći da nekih deset godina najmanje traje prevara u Sarajevu. Jedni te isti uzvikuju, proglašavaju krivce, a oni to sve rade i nikako da se pokrenemo. Kada sam vidio na koji način su pristupili izgradnji Prve transferzale i počeli se hvaliti da će raditi, pomislio sam “ovi je ne mogu napraviti ni za 100 godina”. Oni pojma nemaju šta sve treba biti spremno da neko krene u izgradnju jednog projekta kao što je Prva transferzala. Počeli i nidokle“, rekao je Efendić.
Dodao je i da samo kilometar i pol dijeli Međunarodni aerodrom Sarajevo od autoputa, a da niko ne zna kada će se taj spoj napraviti.
“Kilometar i pol dijeli aerodrom od autoputa za koji smo do sad potrošili oko dvije milijarde maraka i trošimo još. Izgubismo živce, zdravlje, vrijeme svaki dan zato što niko nije u stanju uzeti i napravit taj kilometar i pol. Može tako stajati još 50 godina dok ne uzme neko to da uradi. Tako je u svakoj oblasti”, istakao je Efendić.
Naveo je da je zbog projekata koji su rađeni loše, Bosnu i Hercegovinu samo jedna dionica autoputa prema Konjicu od 10 kilometara koštala 650 miliona maraka.
„Nema sigurno skuplji autoput na svijetu. Ne bi Kina ovo izdržala što mi pravimo”, istakao je Efendić, podsjetivši da je Sarajevo sedam godina čekalo da se priključi na autoput.
Tokom obraćanja dotakao se i gradskog saobraćaja u Sarajevu rekavši da je pogrešan pristup ulagati ogroman novac nabavljen kroz kreditno zaduženje, kroz ugovore koje niko nije vidio, u infrastrukturu, a ne rješavati višedecenijske probleme Kantonalnog javnog komunalnog preduzeća “Gradski Saobraćaj” – GRAS.
„Niko se nije pozabavio GRAS-om. Dakle u isto vrijeme ulažete desetine miliona eura u prugu i formirate neko drugo fiktivno preduzeće. Zamislite Vlada formira fiktivno preduzeće, pa na njega prebacuju imovinu, vozila koja kupuju, a GRAS ne diraju. Tu postoji GRAS koji ima desetine miliona dugova, a s druge strane ulažete u infrastrukturu. To je zaista jedno šizofreno ponašanje“, naglasio je Efendić u svom obraćanju.