12 godina čekaju izgradnju
Državna agencija bez svoje zgrade: 155 radnika radi u pet gradova
Tvrde da postoji Odluka o višegodišnjem kapitalnom ulaganju izdana od Vijeća ministara BiH te da su postojala osigurana sredstva za izgradnju zgrade
Agencija za identifikacione dokumente, evidenciju i razmjenu podataka Bosne i Hercegovine (IDDEEA BiH) već 12 godina čeka na izgradnju nove zgrade u Banjoj Luci.
Iz ove agencije Feni je rečeno da su u posljednjih 12 godina završeni tek pripremni, zemljani, armiranobetonski i hidroizolacioni radovi koji predstavljaju prvu fazu izgradnje zgrade za smještaj sjedišta i organizacionih jedinica Agencije.
Procjena vrijednosti izgradnje zgrade
Tvrde da postoji Odluka o višegodišnjem kapitalnom ulaganju izdana od Vijeća ministara BiH te da su postojala osigurana sredstva za izgradnju zgrade. Agencija je, naglasili su, vlasnik zemljišta i u posjedu svih građevinskih dozvola.
U prethodnih mjesec dana, dodali su, završena je nova procjena tržišne vrijednosti izgradnje zgrade te je u skladu sa procedurom podnesen novi zahtjev za korekcijom i produženjem postojeće Odluke o višegodišnjem kapitalnom ulaganju kako bi se završila kompletna zgrada Agencije.
– Po dobijanju saglasnosti, Agencija će raspisati postupak javne nabavke, te pristupiti izboru izvođača i gradnji sjedišta Agencije. Ukoliko dobijemo potrebna odobrenja, realno je očekivati da će Agencija biti u vlastitim prostorijama 2026. godine – poručili su iz Agencije.
Agencija je također nedavno realizovala projekat automatske provjere podataka u matičnim knjigama u procesu izdavanja ličnih dokumenata.
155 uposlenika radi u pet gradova
Istakli su da će uvedeni e-servisi, te budući planirani servisi učinit će efikasniji rad institucija, a ujedno i olakšati građanima Bosne i Hercegovine da dođu do traženih informacija i dokumenata ne gubeći vrijeme u redovima i čekanju.
Govoreći o radu Agencije, istakli su da je zaposleno 155 uposlenika koji aktivnosti obavljaju u pet gradova, na sedam lokacija, podijeljenih u devet osnovnih organizacionih jedinica.
U radu, kazali su, najviše de fokusiraju na kontinuirano nabavljanje i kontrolu kvaliteta i transport identifikacionih dokumenata, zatim upravljanjem bazama podataka u koje se pohranjuju navedene evidencije, izdavanje podatke o evidencijama za potrebe svih nadležnih organa te razvoj i održavanje softverskih rješenja za pristupanje evidencijama.