Brojni sadržaji u okviru ljetnje turističke sezone u Banjoj Luci
U Banjoj Luci je danas označen početak ljetne turističke sezone, te promovisana turistička ponuda grada i promotivna kampanja za regionalna tržišta, jer su upravo turisti iz Srbije, Slovenije i Hrvatske najbrojniji po broju ostvarenih posjeta u najvećem gradu RS-a.
V.d. načelnica gradskog Odjeljenja za kulturu, turizam i socijalnu politiku Natalija Trivić istakla je da su adrenalinski i festivalski turizam dvije osnovne tačke razvoja banjalučkog turizma.
– Analiza turističkog brenda, koju smo uradili, pokazala je da je Banja Luka grad koji se bazira na adrenalinskom turizmu poput raftinga, kajaka, dajaka, biciklizma, te planinarenja. S druge strane, Banja Luka je već prepoznatljiva po dobrim manifestacijama i festivalskom turizmu – naglasila je Trivić.
U tom pravcu, u saradnji s Turističkim organizacijom grada i partnerima, od sutra počinje ljetnja kampanja na regionalnim tržištima, gdje će biti promovisano sve ono što Banja Luka nudi ovog ljeta.
Direktor Turističke organizacije grada Banja Luka Ostoja Barašin rekao je da je turizam u Banjoj Luci organizovana privredna djelatnost.
-Iz godine u godinu imamo sve više turista i veći broj noćenja, što nam daje prostor da budemo zadovoljni, ali i obavezuje nas da novim mjerama i aktivnostima unaprijedimo ono što Banja Luka ima i da raspoložive kapacitete uposlimo maksimalno i da pružimo motiv investitorima za nova ulaganja u turizam – kazao je Barašin na današnjoj konferenciji za novinare.
Naveo je da Banju Luku karakterišu i brojni kulturno-istorijski spomenici, koji su zaostavština duge i burne istorije ovog grada.
U okviru ljetne turističke ponude, planirano je da se promovišu festivali „Demofest“ i „Fresh Wave“, koji su, kako je rečeno, izuzetno popularni u regionu, privlače veliki broj turista, i samim tim doprinose razvoju turizma grada.
Direktorica Demofesta Brankica Janković rekla je da je Festival, koji ove godine slavi deseti rođendan, nastao u želji da poveže region kroz muziku i zabavu.
-Na Demofestu se proteklih godina takmičilo više od 400 demobendova iz zemalja bivše Jugoslavije. Osim toga, Festival je bio i prostor za predstavljanje mnogobrojnih umjetnika primijenjenih umjetnosti – rekla je Janković.
Šef PR tima festivala elektronske muzike Fresh Wave Danijel Dakić, rekao je da je kvalitet i misija ovag festival, koji postoji već šest godina, prepoznata u Banjoj Luci, ali i u regionu.
-Cilj nam je da se naši mladi i neafirmisani izvođači rame uz rame sa svjetskim zvijezdama iz elektronske muzike predstave publici – rekao je Dakić.
Također u planu je da se promovišu i ostale sportske i muzičke manifestacije koje će biti održane tokom ljeta u Banjoj Luci, a koje su sadržajno unaprijeđene i kao takve privlačne za turiste.
Radi stvaranja turističke prepoznatljivosti Banje Luke, izrađen je logotip „Simply AdoraBLe“ i slogan ljetne kampanje „Try it. Feel it“.