Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Bijedić optužuje: Tunel Karaula nije urađen po projektu, životi vozača u opasnosti?!

Bivši ministar prometa i komunakcija u Vladi FBiH prisustvovao je početku radova u rejonu Karaule

Povodom otvaranja tunela Karaula na dionici Kladanj – Podpaklenik na magistralnoj cesti M-18, Enver Bijedić nekadašnji federalni ministar prometa i komunikacija, u čijem mandatu je započela izgradnja ovog objekta tvrdi kako vlast SDA – SBB i HDZ nije ispoštovala projektovanu dionicu, izostavivši pri izgradnji dva mosta i pristupne ceste.

“Time smo dobili neprirodno veliki nagib sa sadašnje magistralne ceste iz pravca Olova zbog očite nesposobnosti ministarstva da okonča započeti projekat prethodne Vlade. Ovim se u opasnost direktno dovode životi ljudi jer će vožnja prilikom ulaska u tunel iz pravca Sarajeva biti izuzetno opasna.

Licemjerno je da se aktuelna vlast, nekoliko dana pred lokalne izbore, želi pohvaliti projektom prošle Vlade koju je vodio SDP, a koja je uradila za tri godine više kilometara autoputa nego SDA-ova vlada za 20 godina, a pri tome su čak spremni dovesti i u opasnost živote građana”, kazao je Bijedić.

Bijedić tvrdi da nije dobio ni poziv za otvaranje tunela „Karaula“, iako je, kaže, idejni tvorac kompletnog projekta.

Podsjetimo, svečano puštanje u promet Tunela Karaula, na magistralnoj cesti M-18, dionica Kladanj-Podpaklenik najavljeno je za sutra.

Dužina tunela Karaula je 902 metara, a njegov proboj su izvršili kompanije Strabag AG Austrija u partnerstvu sa domaćom firmom Entea d.o.o. Sarajevo. Radi se o jednom od najdužih tunela na magistralnim cestama u BiH u koji je ugrađena savremena oprema.

Ukupna dužina projektovane trase je 4.246 metara, a čine je četiri mosta ukupne dužine 675 metara, tunel Karaula dužine 902 metra i 2.669 metara ceste.

Radovi na probijanju tunela Karaula započeli su u augustu 2014. godine, a probijen je u januaru 2015. Vrijednost projekta je 24,2 miliona KM.