Ahić: Propaganda drugi element u modernom ratovanju
U digitalnom dobu u kojem se danas svijet nalazi propagandna djelatnost, nakon vojnih i oružanih kapaciteta, drugi je element u modernom ratovanju na terenu ili virtualnom prostoru.
Ocijenio je to prodekan na Fakultetu za kriminalistiku u Sarajevu Jasmin Ahić, uvodničar na današnjoj sesiji Asocijacije nezavisnih intelektualaca – Krug 99 o temi “Sigurnost u raljama propagande”.
Mišljenja je da se, za razliku od svih drugih vrsta komunikacija, propagandna djelatnost razlikuje jer je to akt s predumišljajem kojim interesne grupe, uz korištenje emocija, žele da ono što ljudi percipiraju pretvore u svoju korist.
Najavio je da će stoga današnja sesija ponuditi preporuke koje se tiču propagandne djelatnosti, a posebno u smislu informacijske sigurnosti i kada su u pitanju određeni mehanizmi i instrumenti koji se implementiraju kroz medijski prostor i društvene mreže.
– Tu se prvenstveno misli na trolove, botove i fake (lažne) vijesti, ali i sve druge stvari koje se danas koriste kako bi se stvorio određeni politički ili sigurnosni pritisak u cilju ostvarenja što bolje pozicije na regionalnom i unutrašnjem političkom planu interesnih grupa – pojasnio je.
Ahić je napomenuo da tema današnje sesija ima važnost i zbog činjenice da se propagandna djelatnost izgubi u dnevno-političkim ili operativnim segmentima rada institucija vlasti, ali i onih institucija koje se odnose na sigurnosni sektor.