Agresivna kampanja “kupujmo domaće” može spasiti bh. proizvođače mlijeka
Kakav god epilog bio o pitanju izvoza mlijeka iz BiH, kvalitet mlijeka domaćih proizvođača je zasigurno na višem nivou nego ranije, izjavio je za novi broj magazina “Novo vrijeme” profesor s Ekonomskog fakulteta u Zenici Dženan Kulović.
– Međutim, ono o čemu mormo dobro razmisliti ukoliko odluka iz Brisela ne bude u korist naših proizvođača, posljedično predstavljaju višemilionski i nenadoknadivi gubici s kojima će se suočiti domaći proizvođači mlijeka. Jedini način ublažavanja tog velikog udara je okretanje agresivnijoj kampanji “kupujmo domaće” – kaže Kulović.
Po njegovim riječima, to znači da orijentacija na kupovinu domaćeg mlijeka ne treba biti rezultat prohibitvine odmazde, nego rezultat povećane svijesti.
– Proizvođači moraju znati da se potrošači opredjeljuju za proizvod na osnovu njegove cijene, kvaliteta, garancije, servisa i niko ih ne može i ne treba natjerati da kupuju domaće proizvode ako su lošijeg kvaliteta – kazao je on za Novo vrijeme, dodavši i to da su činjenice ukazivale na to da je većina proizvođača nudila proizvode lošijeg kvaliteta na taj način krijući se iza kampanje “kupujmo domaće”.