Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

WhatsApp probio magičnu granicu dnevnih korisnika

whatsapp

Prije otprilike godinu i pol dana, tačnije 1. februara 2016. ekipa koja stoji iza WhatsApp aplikacije pohvalila se kako milijardu ljudi svakog mjeseca koristi ovaj alat za komunikaciju.

Impresivan rezultat, ali u to vrijeme za mnoge još uvijek nedovoljan da bi se opravdala investicija kojom je Facebook kupio WhatsApp i koja je mnoge iz svijeta tehnologije i financija ostavila bez teksta.

Jer, Mark Zuckerberg je iskrcao nevjerovatnih 19 milijardi dolara za kupovinu WhatsApp aplikacije i svega što ide uz nju, što je većina analitičara proglasila gotovo pa suludim potezom, pogotovo ako se zna da Facebook u svojem portfelju ima Messenger, samostalnu aplikaciju za razmjenu poruka, koja radi i nudi otprilike isto ono što WhatsApp.

Ali, očigledno su u Facebooku dobro procijenili da će WhatsApp nastaviti raste, što se potvrdilo upravo ovih dana…

Na WhatsApp službenom blogu su s neskrivenim oduševljenjem i ponosom objavili kako je broj korisnika njihove aplikacije dosegnuo broj od jedne milijarde – dnevno!

Nema apsolutno nikakve dvojbe kako je riječ o super impresivnom rezultatu i strelovitom rastu, a ako se pogledaju i ostale brojke, jasno je da Facebook i WhatsApp “ruku pod ruku” grabe prema nastavku dominacije, koliko god mnogi i dalje ne razumiju zašto je Facebook kupio WhatsApp.
WhatsApp tako na stol baca brojku od milijardi u 300 miliona korisnika mjesečno, 55 milijardi poruka svakoga dana, 4,5 milijarde fotografija podijeljenih unutar aplikacije svakodnevno, milijardu video zapisa svakoga dana.

WhatsApp podržava 60 svjetskih jezika i doista je postao istinski div digitalne komunikacije, bez obzira na sjajnu konkurenciju.

Ono što je pomalo frapantno krije se u podacima broja korisnika svih usluga koje Facebook nudi.

Uz spomenutu milijardu na WhatsApp platformi, tu je 700 miliona Instagram korisnika, milijarda i 200 miliona onih koji koriste Messenger i dvije milijarde koliko ima sam Facebook.

Naravno, evidentno je da se radi o “miješanju” korisnika, ali bez obzira na to, brojke koje ispadaju iz Zuckerbergovog magičnog šešira ostavljaju bez daha.