Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Zašto su ljudi 2000. samo buljili u Google-ovu naslovnicu

google-panda-penguin

Google je imao čudnih problema 2000. godine, jer ljudi koji su posjetili naslovnicu tog pretraživača – nisu tražili ništa.

U kompaniji nisu mogli shvatiti šta se događa, pa su naručili studiju o korisnicima kako bi im bilo jasnije o čemu je riječ, napisao je u svojoj novoj knjizi “Radna pravila!” šef Googleova Odjela za ljudske resurse Laszlo Bock.

Razlozi do kojih su došli bili su i iznenađujući i zabavni, a danas bi možda bili i očekivani.

Korisnici su u to vrijeme toliko navikli na web stranice koje “blješte, šljašte, vrte se i kažu ‘press the monkey’ da su čekali dok stranica ne završi učitavanje”, rekla je jedna od Googleovih zaposlenica u to vrijeme Marissa Mayer.

Google.com je za razliku od većine portala imao (i još ima) samo jedno polje, tražilicu i ništa više. Bijela stranica prije 15-ak godina zasta je bila zbunjujuća za one koji su koristili internet.

To je razlog zbog kojeg su korisnici doslovno samo buljili u stranicu i nisu ništa tražili: Googleov site je bio toliko neobičan u to vrijeme, da su se korisnici stalno čekali da se Google.com u cijelosti učita.

Na kraju je Google na dnu stranice morao, bez nekog posebnog razloga i inače to ne bi nikada ni napravili, staviti oznaku za zaštitu autorskih prava kako bi korisnicima postalo jasno da je to stvarno kraj, dno stranice i da više od toga neće dobiti.