konkurencija
YouTube uzvraća udarac kineskom TikToku, uvodi “Shorts”
S obzirom na to koliko je TikTok bio uspješan, Google je navodno razmišljao o kupovini rivalske aplikacije Firework prošle godine
Kineska aplikacija za dijeljenje video sadržaja TikTok koja je u svijetu objavljena prije tri godine, jedna je od najpopularnijih društvenih mreža trenutno, sa više od 3 miliona preuzimanja dnevno.
S obzirom na to koliko je TikTok bio uspješan, Google je navodno razmišljao o kupovini rivalske aplikacije Firework prošle godine.
Sada, međutim, portal The Information prenosi kako YouTube planira da uvede “Shorts”. Ne bi se radilo o zasebnoj aplikaciji, već o kratkim klipovima koji bi bili dostupni svakome ko već koristi YouTube. Ovi kratki vdeo-snimci biće slični onima koji su na TikTok aplikaciji.
Korisnici bi tako mogli da biraju iz YouTube kataloga muzike kako bi dodali neku pjesmu svojim video-snimcima. Ovo je, čini se, najozbiljniji pokušaj kompanije iz Silikonske doline da se bori protiv “uspona TikToka”.
YouTube Shorts bi trebalo da očekujemo do kraja ove godine, a već su uveli sličan sadržaj 2018. kada su predstavljene YouTube Stories, odnosno mogućnost da korisnici postave “priče” slične onima koje već postoje na Instagram i Snapchat aplikacijama, piše sajt Android Central.