YouTube lansira novu muzičku platformu
YouTube će u martu iduće godine lansirati novu internet muzičku platformu pod nazivom Remix, koja bi trebala biti kombinacija Youtube Red i Google Play Music servisa.
Remix će korisnicima omogućiti slušanje muzike i gledanje video sadržaja. Najveća muzička platforma na svijetu na ovaj način želi pojednostaviti zbunjujuću seriju streaming proizvoda koji su rebrendirani i ponovno pokrenuti u zadnjih nekoliko godina.
Lansiranje nove muzičke platforme ovisi o prekidu ugovora s dva od tri velika YouTubeova izdavača glazbe, Sony Music Entertainment i Universal Music Group. Treći veliki Youtubeov izdavač, Warner Music Group, navodno je već potpisao ugovor s novim uslovima
Industrija snimanja godinama kritikuje YouTube zbog nedovoljnih isplata umjetnika i neozbiljnog pristupa autorskim pravima, unatoč tome što su videozapisi s ove muzičke platforme među najpopularnijima i najgledanijima na cijelome svijetu.
Google je pokušao kreirati muzički servis kojim bi uzvratio Appleu i Spotifyju, ali nije uspio privući dovoljan broj korisnika. Youtube je objavio niz proizvoda, od glazbenih servisa Google Play Music i Youtube Music Key pa do YouTube Red servisa koji je usmjeren na video sadržaje. Spotify se u međuvremenu popeo na 140 miliona korisnika mjesečno, s 50 miliona pretplaćenih korisnika, dok Apple Music ima 30 miliona pratitelja.
Google još nikad nije objavio broj korisnika svog glazbenog servisa, dok je YouTube Red prošle godine imao 1,5 miliona pratitelja. Uz ove brojke, nije u potpunosti jasno kako će se Youtube snaći na tržištu s novom glazbenom platformom.