Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Prevara na Facebooku: Ne nasjedajte na lažni “dislike”

dislike

Jedna od opcija koju su milioni korisnika najveće društvene mreže godinama zagovarali jest “dislike” s kojim mogu izraziti neslaganje s nekom objavom, linkom ili fotografijom.

Mark Zuckerberg godinama je govorio kako Facebook neće nikome omogućiti dislajkanje, a na konferenciji prošle sedmice komentirao je kako će korisnicima omogućiti i druge opcije osim lajkanja s kojima mogu izraziti svoje nezadovoljstvo ili suosjećanje s određenim objavljenim sadržajem poput tekstova i statusa o situaciji s izbjeglicama ili smrti.

Iako su mnogi mislili kako ćemo pored “likea”, imati i mogućnost pokazati palac dole određenom sadržaju, čini se kako Zuckerberg ipak neće predstaviti klasičan “dislike”, već će korisnici stav o sadržaju moći izražavati i putem raznih emotikona.

Iako su mnogi mislili kako ćemo pored “likea”, imati i mogućnost pokazati palac dole određenom sadržaju, čini se kako Zuckerberg ipak neće predstaviti klasičan “dislike”, već će korisnici stav o sadržaju moći izražavati i putem raznih emotikona

Kako su se mediji diljem svijeta raspisali o dolasku “dislikea”, ovu su situaciju odlučili iskoristiti prevaranti – Facebookom tako kruži objava u kojoj se navodi kako je “dislike” već dostupan, ali samo uz pozivnicu te, ako ga žele instalirati na svoj profil, korisnici moraju kliknuti na link u toj objavi.

Klikom na link otvara se novi izbornik na kojem korisnici moraju podijeliti ovu objavu na svom Timelineu ili je poslati u pet grupa na Facebooku čiji su članovi.

Naravno, činjenica da morate dijeliti ovakve linkove s prijateljima ili grupama upućuje kako je riječ o prijevari, a bez obzira kliknete li ili ne na te linkove, korisnici će biti prebačeni na stranice koje nemaju nikakve veze s dislajkanjem, već će na njima morati upisati osobne podatke i ispuniti nekakve ankete ili će im se otvoriti stranica koja im nudi bogatstvo na brzinu, prenosi Dnevnik.hr.

Oni koji stoje iza ove prijevare dobit će proviziju za svakog korisnika koji posjeti te stranice, a slične, ali i opasnije prijevare viđali smo i ranije na Facebooku – poput one koja je korisnicima navodno omogućavala da vide tko im gleda profil. Ako vidite ovakve obavijesti na Facebooku, ignorirajte ih jer Facebook ne šalje nikakve pozivnice i trenutno ne postoji (a vjerojatno neće niti u budućnosti) mogućnost da na ovoj društvenoj mreži pokažete palac dole.