Predstavljen prvi online kviz o BiH
“Kviz BiH” naziv je prvog online kviza o Bosni i Hercegovini koji je danas predstavljen javnosti u BiH i svijetu, a čija je svrha i cilj pomoći, prvenstveno djeci i mladima, da nauče više o svojoj domovini.
Projekt je svoju pretpremijeru imao na nedavno održanom međunarodnom naučno-stručnom Kongresu IEEE u Sarajevu, kada je pobrao simpatije mladih koji su posjetili sastavni dio Kongresa, Innovation Expo.
Autor projekta, magistar komunikologije Amel Duranović izrazio je zahvalnost donatorima koji su prepoznali ovaj projekt kao društveno-korisnu aktivnost za mlade u BiH i dijaspori.
– Upravo ovaj projekt i razvijene aplikacije unutar njega mogu kod mladih pobuditi interes da usvoje nova ili obnove postojeća znanja o domovini BiH te saznaju koliko dovoljno poznaju zemlju u kojoj žive – kazao je Duranović.
Ukratko pojasnio je kako aplikacija funkcionira.
– Aplikacija ima 10 levela i na svakom levelu igrač mora odgovoriti na 15 pitanja. Svako pitanje ima ponuđena četiri odgovora, od kojih je jedan tačan. Svi igrači počinju igru od prvog levala, na kojem su pitanja lakša, i shodno tačnim odgovorima i definiranom vremenu, otključavaju levele koji slijede i čiji je set pitanja nešto teži – naveo je.
Da bi igrač otključao naredni level potrebno je da u okviru 2,5 minute odgovori tačno na 15 ponuđenih pitanja te da vodi računa o negativnim odgovorima za koje se oduzima 30 sekundi po jednom negativnom odgovoru.
Prva faza projekta podrazumijeva bazu s više od 1.000 pitanja koji se korisnicima i igračima nude posredstvom “random” opcije.
Osnivač Fondacije “Bosnia & Herzegovina Future Fondation” prof. dr. Edhem Eddie Čustović istakao je potrebu da se projekti koji povezuju mlade i njihovu državu, nagrade.
– Kviz BiH je fantastičan koncept u promociji naše domovine jer omogućava mladima i starijima da upoznaju BiH kroz jednu interaktivnu platformu poput ove mobile aplikacije – kazao je Čustović, koji vidi veliki potencijal ove platforme da izazove, ne samo stanovništvo BiH, već i ogromnu bh. dijasporu s pitanjem “Koliko dobro poznajete svoju domovinu?”
Napomenuo je da aplikacija također ima veliki potencijal da se dalje razvije i poveže direktno s promoviranjem raznih domaćih proizvoda, usluga i turizma.
– Ova aplikacija je dobar primjer kako jedna dobra ideja uz entuzijazam, upornost i tehnologiju, može da stvori nešto što je edukativno, zabavno i korisno za cjelokupno stanovništvo i državu – zaključio je.
Na današnjoj pres-konferenciji dodijeljene su zahvalnice donatorima koji su podržali projekt.
Podršku projektu pružili su Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, Fondacija “BH Futures”, Općina Bužim, kompanije Car Care Center Sarajevo, Senigor, Madi, ABI, Hotel Hollywood Sarajevo te Asocijacija “Društvo za razvoj, promociju i primjene naprednih tehnologija” Sarajevo, čijim je posredstvom projekt i implementiran.
Kviz je dostupanna Google Play Store i zainteresirani korisnici mogu ga besplatno preuzeti klikom na VIDEO će verzija za iOS platformu biti dostupna u prvoj polovini naredne godine, saopćili su organizatori.