velika odluka
Od 22. novembra zabrana političkog oglašavanja na Twitteru
Twitter je saopštio da će napraviti neke iznimke, poput omogućavanja reklama koje imaju za cilj potaći registraciju birača
Američka kompanija Twitter saopštila je u srijedu da zabranjuje političko oglašavanje na svojoj platformi, potez koji bi mogao imati posljedice za korisnike i neprofitne grupe, prenosi Anadolu Agency (AA).
Iz kompanije su saopštili da je najavljena promjena načina da se smanji protok dezinformacija vezanih za izbore.
Međutim, eksperti upozoravaju da će nadolazeći politički kandidati možda teže pridobiti glasače bez oglašavanja.
Izrazili su zabrinutost da će pojedine neprofitne organizacije koje djeluju u javnom interesu teže prenijeti svoju poruku.
Facebook je saopštio da neće promijeniti svoju politiku oglašavanja, koja omogućuje političarima da objavljuju reklame čak iako one sadrže neistine.
Twitter je saopštio da će napraviti neke iznimke, poput omogućavanja reklama koje imaju za cilj potaći registraciju birača.
Detalji nove regulative će biti objavljeni 15. novembra, a odluka o zabrani oglašavanja stupa na snagu sedam dana kasnije.
Političko oglašavanje čini mali dio ukupnog prihoda Twittera.