kulturni fenomen
New York Times kupuje Wordle, igricu koja je za kratko vrijeme postala hit
Wordle je osnovao softverski inženjer Josh Wardle u oktobru 2021., a svaki dan daje igračima šest pokušaja da pogode tajanstvenu riječ od pet slova
New York Times kupuje Wordle, online igru koja je stekla ogromnu popularnost u posljednje vrijeme.
Ovaj potez naglašava važnost jedinice za igre NYT-a, koja sadrži elemente kao što su križaljke i Spelling Bee za privlačenje novih pretplatnika.
“Times ostaje fokusiran na to da postane ključna pretplata za svaku osobu koja govori engleski jezik i želi razumjeti svijet i uključiti se u njega. New York Times Games ključni su dio te strategije”, stoji u saopćenju kompanije.
Do kraja trećeg tromjesečja firma je imala približno 980.000 pretplata na igre. Wordle je osnovao softverski inženjer Josh Wardle u oktobru 2021., a svaki dan daje igračima šest pokušaja da pogode tajanstvenu riječ od pet slova.
Igra je postala kulturni fenomen početkom ovog mjeseca, a brojni korisnici svoje su rezultate dijelili u obliku emojija. Samo 90 ljudi igralo je igru 1. novembra, prema Timesu.
Sredinom januara igralo ju je oko 300.000 ljudi. Broj se sada kreće u milionima. Times je u saopćenju rekao da je kupio Wordle po “niskoj sedmeroznamenkastoj” cijeni. Kompanija je rekla da će Wordle moći besplatno igrati novi i postojeći igrači. Tvrde da se u igru neće uvoditi nikakve promjene.