Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Na Facebooku postoje četiri vrste ljudi

facebook
Ilustracija

Naučnici sa Univerziteta Brigham Young su pomoću upitnika od 48 različitih tvrdnji otkrili da ispitanici mogu da se podijele u četiri različite grupe: stvaraoci veza, portparoli, selfiji i oni koji “vise pred izlogom”.

Stvaraoci veza odgovaraju na postove drugih i koriste Facebook da osnaže postojeće veze. Koriste Facebook kao produžetak stvarnog života s porodicom i prijateljima, rekao je autor Tom Robinson.

“Portparoli” baš i ne dijele stvari o sebi, ali žele sve da obavijeste o tome šta se dešava. Guraju informacije, dijele vijesti i najave događaja, ali svoj profil uglavnom zanemaruju i prijatelje i porodicu obavještavaju o novostima na druge načine.

Selfiji su oni koji koriste Facebook za sopstvenu promociju. Dijele slike, snimke i novosti, ali samo sa ciljem da privuku pažnju i lajkove. Kris Boyle navodi da oni koriste Facebook da bi prikazali neku sliku o sebi, nezavisno od toga da li je tačna.

Oni koji “vise pred izlogom”, osjećaju obavezu da budu na Facebooku, ali rijetko dijele lične informacije. Oni žele da vide šta drugi rade i ponašaju se isto kao oni koji samo dođu da vide šta ima u izlogu.

“Društvene mreže su uključene u sve što radimo i većina ljudi ne razmišlja zašto nešto radi, ali ako ljudi mogu da prepoznaju svoje obrasce ponašanja, to bar stvara određenu svijest”, dodaje Boyle.