Muzičari i dalje više zarađuju od prodaje ploča nego YouTubea
Prema podacima koje je objavilo udruženje britanske muzičke industrije, British Phonographic Industry (BPI), muzičari su prošle godine zaradili više od prodaje gramofonskih ploča nego na YouTube-u.
Naime, BPI ističe kako je prošle godine zabilježeno 88% više reprodukcija muzičkih sadržaja na YouTube-u i drugim sličnim stranicama, ali platforme podupirane oglasima ostvarile su samo 0,4% rasta prihoda za britanske muzičare, na relativno skromnih 24,4 miliona funti. Ta brojka je još uvijek manja od prihoda ostvarenih prodajom vinila, koji su iznosili 25,1 miliona funti, iako ih je prodato samo 2,6 miliona, naspram 26,9 milijardi preslušavanja muzike putem YouTube-a i sličnih kanala.
Streaming muzike putem usluga vezanih uz pretplatu, poput Spotify-a, narastao je na 27 milijardi preslušavanja, te je ostvaren rast prihoda od 69%, na 146,1 milijardi funti.
Kao odgovor na ove brojke YouTube-ovi predstavnici istaknuli su kako zahvaljujući unapređenju njihove usluge i zaštite autorskih prava, vlasnici prava na muziku sada mogu jednostavno odlučiti da li žele da uklone svoju muziku s njihove usluge, ili zaraditi na tome.
Također su istakli kako prihodi od streaminga muzike na oglasima podupiranim platformama dolaze od slušalaca koji nikad ranije nisu plaćali za muziku, te kako će oni rasti kako se povećava količina oglasa na takvim uslugama. Stoga ističu kako poređenje s drugim vrstama usluga nema smisla.