društvene mreže
Korisnici nezadovoljni: Žele da Instagram ponovo postane Instagram
Iako će se na Instagramu i dalje prikazivati fotografije, platforma sve više ide u smjeru TikToka, odnosno videa i preporuka sadržaja osoba koje nisu na listi kontakata
Instagram uvodi nove promjene na svoju društvenu mrežu, ali nisu svi oduševljeni tim promjenama. Stari Instagram u kojem je naglasak na fotografijama i objavama osoba i profilima koje korisnici prate na mreži, polako odlazi u istoriju i mijenja ga nova verzija u kojoj je glavni fokus na video zapisima.
Zbog tih promena mreža se našla na udaru velikih kritika, a između ostalih, kritikovale su je u dvije rujaliti TV zvijezde – Kim Kardasšijan i Kajli Džener. One su putem storija poslale poruku glavnim ljudima kompanije od kojih traže da Instagram ponovno postane Instagram, a i brojni drugi nezadovoljni korisnici poručili su da ne žele da se njihova omiljena mreža pretvori u TikTok.
Nakon sve većeg broja kritika oglasio se i prvi čovjek Instagrama Adam Mosseri, istakavši kako živimo u svijetu koji se brzo mijenja kao i da i oni moraju da se prilagode tim promjenama. Naglasio je da će i dalje nastaviti s podrškom za fotografije koje su “dio njihovog naslijeđa”, ali vremenom bi to ipak trebalo da postane mreža na kojoj će video zapisi postati primarni oblik sadržaja.
?? There’s a lot happening on Instagram right now.
I wanted to address a few things we’re working on to make Instagram a better experience.
Please let me know what you think ?? pic.twitter.com/x1If5qrCyS
— Adam Mosseri (@mosseri) July 26, 2022
Dotakao se i kritika koje dolaze od strane kreatora – osim prevelikog fokusa na video, one se odnose i na full-screen mode i na preporuke i vidljivost objava prijatelja, pa je Mosseri najavio nove promjene i poboljšanja.
Priznao je da je moguće da su s preporukama od Reelsa, koje se prikazuju ljudima, napravili loš posao i dodao je da ako se korisnicima te preporuke ne sviđaju, trebalo bi da ih ugase. Nastaviće se sa poboljšanjima tih preporuka za koje kaže da su najefektivniji i najvažniji način koji kreatorima omogućava da dopru do što većeg broja ljudi.
Prema svemu što je rekao, stiče se utisak da su mu obični korisnici, oni koji konzumiraju sadržaj (ali i pregledaju reklame) u drugom planu, dok su fokusirani na kreatore i način na koji bi se njihov sadržaj (prvenstveno video) prikazao što većem broju ljudi na toj platformi.