Kako da riješite problem s Viberom ako vam ne stižu poruke
Moguće je da i vaša Viber aplikacija muči muku sa jednim od dva najčešća problema, za koja ćemo vam ponuditi rješenja.
Posljednjih nekoliko dana stiglo je dosta poruka na temu Viber aplikacije – nekima se poruke ne čuju, a nekim ne stižu dok ne uđu u aplikaciju, pa tako propuštaju neke bitne stvari ili da odgovore prijateljima na vrijeme.
Ukoliko vam se Viber zvuk ne čuje prilikom dolaska poruke vrijeme je da uradite sljedeće. Otvorite Settings, pa uđite u meni Applications. Nađite Viber i uđite u podešavanja aplikacije. U opcijama tog menija potražite Notifications i naći ćete se u novom meniju, u okviru kog ćete označiti Allow Notifications, a isključiti Show Silently. Moguće je da će na vašem modelu biti i opcije Ringtone i Vibrate (Zvono i Vibracija), koje bi, takođe trebalo da budu uključene (ukoliko ne vidite Show Silently).
Nakon toga trebalo bi da dobijate Viber obavještenja uobičajeno. Pogledajte i galeriju.
Napomena: Ovo je rješenje primenjivo na nekim uređajima, koji imaju Marshmallow i Nougat Android OS, recimo. Moguće je da je proizvođač vašeg uređaja zaključao neku od opcija iz ovog rješenja, pa bi trebalo da potražite neko novo.
S druge strane, ukoliko vam poruke ne stižu uopšte dok ne uđete fizički u Viber aplikaciju vrijeme je da promijenite podešavanje sistema.
Novije verzije operativnog Android sistema imaju opciju koja zbog štednje baterije gasi pozadinske procese pri zaključavanju ekrana ili nakon određenog vremena ili čak na Wi-Fi mreži, pa promijenite podešavanja tako da Viber ostane uvijek uključen na tim opcijama – mobilni podavi, Wi-Fi, kad je ekran zaključan ili telefon u stanju mirovanja.
Prvo, pokušajte da u samoj Viber aplikaciji aktivirate opciju da aplikacija uvijek radi na Wi-Fi mreži. Idite u Settings, pa u General, gdje ćete pronaći Wi-Fi – Sleep policy opciju. Uđite tu i otkačite prvi kružić tj. potvrdite opciju Always connected. Na taj način Viber se neće uspavljivati tokom mirovanja telefona na Wi-Fi mreži, bez obzira na to da li vam je uređaj zaključanog ekrana ili ne.
Drugo, pokušajte u sistemu telefona (putanja i podešavanja zavise od proizvođača do proizvođača), u meniju Apps ili Notofications, omogućite sve Viber notifikacije, kao i da omogućite rad aplikacije u pozadini tj. da joj rad bude dozvoljen uvijek. Ovo se na nekim telefonima nalazi i u okviru Battery menija, podmeni Launch apps i sličnim.