Instagram uveo promjenu koja vam se neće svidjeti
Besplatna aplikacija za obradu i dijeljenje fotografija na društvenim mrežama predstavila je alat koji svim oglašivačima omogućuje da sami kreiraju svoje reklamne kampanje i emitiraju ih grupi od više od 300 miliona aktivnih korisnika platforme.
Istovremeno, predstavljeni su i novi reklamni formati, kao što su fotografije u formatu portreta ili pejzaža.
Video reklame su sada duže, traju 30 sekundi, a e-trgovcima će biti omogućeno direktno upućivanje web korisnika na kupovine, javlja Zimo.co.
Oglašivači će također moći voditi zajedničke kampanje na Instagramu i Facebooku. Instagram je najavio lansiranje reklamiranja u još oko 30 zemalja, među kojima su Italija, Španija, Meksiko i Indija, a do kraja mjeseca bit će uvedeno svugdje u svijetu.
To je značajna stvar za Facebook koji je Instagram kupio prije tri godine za gotovo milijardu dolara jer će na taj način proširiti izvore prihoda.
Prema istraživačkoj kompaniji eMarketer, Instagram bi s novim servisom ove godine mogao ostvariti prihod od 595 miliona dolara, odnosno od 2,81 milijardi dolara 2017. godine, što je više od 10 posto reklamnih prihoda Facebooka.