Facebooku rastu prihodi, profit i broj korisnika
Nakon što se prašina oko povrede privatnosti korisnika stišala, većina analitičara zaključila je kako Facebook ipak neće osjetiti velike posljedice skandala s Cambridge Analyticom.
Iako bi eventualne posljedice mogli vidjeti tek na rezultatima poslovanja u drugom kvartalu, rezultati koje su jučer objavili iz ove kompanije za prva tri mjeseca 2018. (informacije o kršenju privatnosti korisnika u javnosti su se pojavile tek u drugoj polovici marta) pokazuju kako Zuckerberg i ekipa ipak ne trebaju previše strahovati za budućnost i prihode svoje kompanije.
Prihodi koje su ostvarili u prvom kvartalu tako su bolji od previđanja analitičara s Wall Streeta te su okrenuli skoro 12 milijardi dolara (11,97 milijardi), dok su analitičari predviđali prihode od oko 11,4 milijarde dolara.
Također, ostvaren je profit od 4,98 milijardi dolara, a povećan je i broj mjesečnih korisnika koja sada iznosi više od 2,2 milijarde te dnevnih korisnika – Facebook svakodnevno koristi više od 1,4 milijardi ljudi diljem svijeta, što je povećanje od 13 posto.
Posebno su zanimljive i informacije o mobilnom oglašavanju – čak 91 posto zarade od oglašavanja Facebook ostvaraje od prikaza oglasa na mobilnim uređajima. Kada je ova kompanija počela objavljivati podatke o zaradi na mobilnom tržištu u trećem kvartalu 2012. udio zarade od mobilnog oglašavanja u odnosu na ukupne prihode iznosio je samo 14 posto.
U to je vrijeme i dionica Facebook dosegla najmanju vrijednost i neki su se analitičari i investitori pitali je li Zuckerberg dovoljno sposoban i može li preokrenuti poslovanje kompanije i riješiti “mobilni problem”.
Milijarde koje Facebook zarađuje posljednjih godina, kao i konstantan porast broja korisnika ove mreže pokazuju kako je Zuckerberg zaista dovoljno sposoban za rješavanje problema, ali kako smo vidjeli tokom proteklih mjesec dana, postoje i brojni problemi vezani uz način Facebookovog poslovanja i načina na koji tretiraju osobne informacije korisnika.
Ipak, nakon što je Facebook najavio, ali i poduzeo neke mjere kako bi svojim korisnicima omogućio bolju zaštitu i privatnost (ponajviše zbog GDPR-a koji uskoro stupa na snagu), za očekivati je kako u budućnosti neće biti toliko problema s privatnosti korisnika, no postoji mogućnost otkrivanja nekih kostura iz ormara, odnosno novih slučajeva poput Cambridge Analytice.