Facebook protiv netačnih informacija
Planetarno poznata društvena mreža Facebook pokrenula je “novinarski projekat”, a njegov cilj je onemogućiti da se na platformi objavljuju netačne vijesti, te ojačati saradnju medijskim sektorom.
Facebook je bio na meti brojnih kritika zbog netačnih vijesti objavljenih tokom predsjedničkih izbora u SAD-u, u novembru prošle godine.
Direktor proizvoda Facebook-a Fidji Simo izjavio je kako se ozbiljno bave vijestima koje se objavljuju na društvenoj mreži, te dodao kako je zadaća Facebook da osigura jedan zdrav prostor za podjelu vijesti i informacija.
“Danas predstavljamo jedan novi program a cilj je da ojačamo veze između Facebooka i medijskog sektora. U narednom period ćemo raditi sa predstavnicima medija i razmotriti šta je moguće učiniti da u ovo digitalno doba korisnicima pružimo tačne informacije”, rekao je Simo.
Naglasio je kako ce Facebook u narednom periodu raditi i na razvijanju opcija fotografije i videozapisa 360 stepeni, prenosa uživo, te opcije Istant Articles, koja omogućava brži pristup sadržajima.